Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #41  
Gammal 2010-03-06, 22:07
Millies avatar
Millie Millie är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2005
Ort: Sala
Inlägg: 532
Standard Sv: Melodifestival

Yes, mina favoriter gick vidare! Jessica blir bara bättre och bättre!!!
/Kerstin
Svara med citat
  #42  
Gammal 2010-03-06, 22:29
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Sv: Melodifestival

Fy vilka tråkiga finallåtar. Trodde 90-talsschlager var just 90-tal och inget annat.

Nu hoppas jag på Darin eller Anna Bergendahl i finalen! Ingen av de andra har en chans i ESC...
Svara med citat
  #43  
Gammal 2010-03-07, 00:27
Millies avatar
Millie Millie är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2005
Ort: Sala
Inlägg: 532
Standard Sv: Melodifestival

Nej usch de är ju de absolut tråkigaste bidragen!
Nej, heja Jessica och Erik Saade!!! .
Men tur vi alla har olika smak.

/Kerstin
Svara med citat
  #44  
Gammal 2010-03-07, 13:33
Hjalta99s avatar
Hjalta99 Hjalta99 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Ljungaverk
Inlägg: 753
Standard Sv: Melodifestival

Citat:
Ursprungligen postat av Getty Visa inlägg
Jessicas låt vinner i längden. Den är jättebra, men förstår inte hur Pernilla kunde gå till final.

//Ingela

Håller med! Tycker att jag hört Pernillas låt med Linda Bengtzing... Jag kan ha fel men det var som att det var fel person (Pernilla) som sjöng... Själv tycker jag att Pain of Salvations låt var bra!

/Eva
Svara med citat
  #45  
Gammal 2010-03-07, 14:17
karinafps avatar
karinafp karinafp är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Handen
Inlägg: 3 200
Standard Sv: Melodifestival

Det har varit många, många låtar genom tiderna som har "vunnit i längden", men det hjälps liksom inte. Vi hör våra egna bidrag om och om igen i veckor och månader innan den stora tävlingen, så de hinner "sätta sig" i våra huvuden. Resten av Europa gör detsamma med sina egna låtar och möjligen grannländernas. De som slutligen vinner är de som går igenom vid första uppvisningen; de låtar och framträdanden som når även alla de miljoner som aldrig har hört låten förut. Och någon sådan har inte kommit till vår final i år, tyvärr. I stället kommer vi säkert att skicka ännu en medioker sångare/sångerska som står där ensam på scenen och gapar, och försvinner i mängden bland minst tjugo andra som gör detsamma, från andra länder... och så kommer svenskarna att skylla på "kompisröstning" när inte vi vinner. Å andra sidan FÖRVÄNTAR vi oss att få tolvor av de andra nordiska länderna, visst är det bra konstigt?

Karin
som tar det hela som ren underhållning och egentligen inte bryr sig så värst om vem som vinner; det är showen i sig som är målet . För erkänn, visst ÄR det kul att sitta där och kritisera?
Svara med citat
  #46  
Gammal 2010-03-07, 14:40
litentuvas avatar
litentuva litentuva är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2008
Ort: Sthlm/järfälla
Inlägg: 1 795
Standard Sv: Melodifestival

Citat:
Ursprungligen postat av Hjalta99 Visa inlägg
Håller med! Tycker att jag hört Pernillas låt med Linda Bengtzing... Jag kan ha fel men det var som att det var fel person (Pernilla) som sjöng... Själv tycker jag att Pain of Salvations låt var bra!

/Eva
Exakt min tanke, fast en sämre variant. Tycker inte Pernilla skulle vidare hellre hårdrocksbrudarna som hade lite karaktär och personlighet!
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT