![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Og fulle nordmenn og svensker holder til i "sine" områder og man vet hvor disse er og øya er stor nok for alle!
Har oppholdt meg på Kreta i ca tre måneder i år og har enda ikke sett en full nordmann eller svenske, men heller ikke lett etter noen eller oppsøkt/vært på de steder man "naturlig" vil finne disse. |
|
|||
|
|||
![]()
Om du vil se fulle skandinaviere skal du dra til Malia og Hersonisos. Men hvem da hatt problem med russere? Jeg møter ofte på dem hver gang jeg besøker Kreta. De syntes å ha forelsket seg i området Elounda - Plaka. Jeg har aldri sett noen av dem støyende eller fulle.
|
|
|||
|
|||
![]()
For å komme til en konklusjon:
Grekerne, særlig de over 50 år er generelt fremedfiendlige. Mange av mine greske venner i Wien er gift med Østerikere. Deres felles barn blir i Hellas betraktet som "Bastarder". Det med at tyskere skal være noe spesielt er kommet frem først i det siste, siden greske media har fokusert på de pengene som Tyskerne røvet under krigen. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Sen tycker jag generellt att det är sorgligt att dagens tyskar, ska behöva stå till svars för vad som hände för 70 år sen. /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Det er like urettferdig som om grekerne skulle gjøres ansvarlig for Alexander den Stores erobringer!
Miseren skyldes hovedsakelig gresk media som har blåst dette stort opp som en "reddningsplanke!" |
![]() |
|
|