|
||||
|
||||
Sv: EM i fotboll 2012
Citat:
/Forza Sverjje! |
|
||||
|
||||
Då kan inget gå fel. Segern är redan hemma.
|
|
||||
|
||||
Inget verkar hjälpa. Trist.
|
|
|||
|
|||
Inget går upp mot svensk midsommar Den vill nog hela laget fira hemma
Lissi! |
|
||||
|
||||
Hur trist det än känns nu, så ser jag ännu mera, hur mkt som helst, fram mot en midsommarafton på Iraklia. / lämnar sverjjetyröjan hemma
|
|
||||
|
||||
[quote=Kalimera;277332] och jag tror inte heller att Sverige går vidare. [quote]
Tyvärr fick du rätt Janne. Tobbe |
|
||||
|
||||
Wow Grekland!
/ Anne |
|
|||
|
|||
Härligt....... Grekland är vidare
//Ingela |
|
||||
|
||||
Ja, inget ont om Grekland, men visst är det märkligt att man kan få till en sådan här dynggrupp i ett EM? Grekland hade under gruppspelet 4 skott på mål, varav ett är en missad straff
Nu får man följa Grekland på "hemmaplan" iaf. ¡Vamos España! |
|
|||
|
|||
Citat:
Ryssland slår Tjeckien i första matchen med 4-1. Grekland slår Ryssland idag med 1-0, Tjeckien vinner gruppen med MINUSMÅL i målskillnaden Ryssland kollapsar och slås ut / Hasse |
|
||||
|
||||
Citat:
En liten ljuspunkt för landet i alla fall. Härligt! |
|
||||
|
||||
Nå blir det Hellas mot Tyskland... Er nok mange grekere som håper å vinne akurat den kampen.
|
|
||||
|
||||
Citat:
/ Anne |
|
|||
|
|||
Visst kommer jag att heja på Grekland! Men chansen att de vinner utan Karagounis är nog minimal.
För grekerna är det nog mer känslomässigt än en vanlig fotbollsmatch och jag hoppas att de inte har domarna att spela mot också. Lissi |
|
||||
|
||||
Gissa om alla kafeneion med storbildsTV har folk ikväll...
|
|
|||
|
|||
Monica, jag skulle nästan kunna ge en vecka av min semester för en grekisk seger!
Lissi |
|
||||
|
||||
Hejar på Grekland förstås Hoppas det inte blir massa bråk om det inte vinner
Riitta |
|
|||
|
|||
I kveld blir det å se kampen nede i vår landsby med nyinnkjøpte t-skjorter med Hellas og nr.10, og så blir det vel som det pleier å bli; Tyskland vinner!
|
|
||||
|
||||
Hur ska Tyskland slås ?? 10 raka segrar i kvalet, 4 raka segrar i EM ... Kanske inte förlusten kommer förrän i höst då Sverige möter Tyskland i VM-kval. ( kan dock bli svårt om Sveriges viktigaste spelare Olof Mellberg slutar ) |
|
||||
|
||||
Så kan vi göra en tillbakablick på EMi fotboll.
Kalimera skrev: Jag tror inte Grekland har stor chans att gå vidare, trots att gruppen de är med i är enkel." Glad att du hade fel. "Sverigegruppen är bra mycket svårare och jag tror inte heller Sverige går vidare." Så synd att du hade rätt! Masse skrev så här: "Jag håller på Sverige, så långt det bär, sen är det Spanien som gäller." Vilken logik Masse! Grattis En liten del av mitt hjärta har jag i Italien, sedan flera resor dit på 80- 0ch 90-talen. Jag hoppades,,, men till slut sket det sig. Jag är intresserad av sportevenemang, något som jag är totalt ensam om i hemmet. Om 24 dagar börjar OS! Då får Arne göra annat, hälsar Birgitta. |
|
|