|
|||
|
|||
Sv: Har du någon resa kvar i år?
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Hej på er
En resa till ska det bli om jag får ledigt i slutet av november. Man får ju inte missa den årliga olivplockningen |
|
|||
|
|||
Årets resa står för dörren, Vi åker om 11 dagar ,det blir tre veckor Naxos och Santorini
Hoppas bara inga askmoln o flygledarstrejker ställer till det (risk för bådadera enligt tidningarna) |
|
||||
|
||||
Vem behöver resa!!!??
|
|
||||
|
||||
Citat:
veckor för att sedan ta oss tillbaka till Samos och hemresa. Om Du ändå skall åka runt i Dodekaneserna så stanna också till på Lipsi. Efter att ha varit några gånger på Agathonissi, så skulle jag nog valt Lipsi i stället. Vem vet, vi kanske ses på Pefkos, Jannis eller Manolis på Lipsi. |
|
||||
|
||||
Ingen mer Greklandsresa i år. Men väl en tripp till Rom första veckan i november! Inte helt fel det heller!
Katitzi |
|
|||
|
|||
Krya på dig Janne!
|
|
||||
|
||||
Yes!
Vi ska snart använda vår enda utomlandsresa i år Bär av till Skiathos 13/9! Ser att många på detta forum har tillfällena att åka flera gånger per år till Grekland !!! Näe, Skämt & sido bara att gratulera Er som kan. Men ska bli så skönt att åka om 14dagar 10timmar & 44min! Vaa? jag räknar inte tiden.. |
|
|||
|
|||
Som sagt, til Naxos 24. Desember, julaften, og hjem 2 januar. Både jul-og nyttår på Naxos! Kanon! Eller hva?
Jostein |
|
|||
|
|||
Åker till agii apostoli 4 september. Min första resa till Grekland på 35 år.) Dags eller hur Ser mycket fram emot 15 sköna dagar med massor av bad och god mat o dryck.
|
|
||||
|
||||
Det blir en nyårs resa till Chania i år igen. Nyårsaftonskvällen i saluhallen går inte av för hackor
|
|
|||
|
|||
Tredje resan till Grekland i år. Flygstol till Samos från Luleå den 14 september. Måste bara hitta någonstans att bo.
|
|
|||
|
|||
Andra resan i år går till Kreta Agii apostoli åker 5 oktober längtar
|
|
|||
|
|||
Citat:
Detta blir för övrigt vår andra resa till Grekland i år, skulle gärna åkt fler gånger! Anne |
|
||||
|
||||
Jag säger som Yanna, vem behöver resa? Däremot hoppas jag på besök av ena sonen.
|
|
|||
|
|||
..Ja, fast till Amorgos reser du väl gärna!!..
Sunny(som längtar ner) |
|
||||
|
||||
Titti! Jag har aldrig sett någon bära kalimeratröja i Grekland - trots åtskilliga resor. Men jag ska spana efter en på Arlanda.
Min tröja är så gammal och trött att jag numera bara har den till stranden. Vi ses!/Sjöborren. |
|
||||
|
||||
Masse! Lovar att vi ska ha en jättefin resa. Och kommer ni ner så vet ni var vi bor.
Ha det gott!/ Sjöborren. |
|
||||
|
||||
Imorgon bär det av till Rethymno på Kalimeraträff!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Den 26 september bär det av till Kalymnos! Jag längtar så! /Eva |
|
|