|
||||
|
||||
Sv: SNART!
Citat:
hungrig?? ...ett gott tecken... ...ha det nu så gott!! Ser fram emot rapporter framöver... / Maggy |
|
||||
|
||||
Men usch, nu räcker det väl och blir över .
Låter ju hoppfullt att du ska komma iväg i alla fall. Och nu behövs det ju än mer. Ha en riktigt bra resa, och Glad Grekisk Påsk! Abi |
|
||||
|
||||
Citat:
Vi ska ha span på om du kommer! Vi åker hem härifrån med flyget du ska komma med. Krya på dig! /Tom o Bodil nu på Poros |
|
|||
|
|||
Åh Lisa, håller verkligen tummarna för att du kommer iväg!!!
Ylva |
|
||||
|
||||
Åh Lissi... Även jag håller tummarna stenhårt att du kommer iväg på din resa till underbara Tinos. Där kan du vila dig och bara vara...
MVH zakka |
|
|||
|
|||
Citat:
Jag ska hålla utkik efter er i Aten..!! Ni är väl brunast Jag har kollat 10-dagarsprognosen på Tinos och det utlovas den första veckan riktigt "Lissiväder" Mellan 12-17 sekundmeter i blåst och även lite regn. Temp så där mellan 14-17 grader men även växlande molnighet med sol....Det riktigt lugna vädret med mycket sol kommer dan före avresedagen hem....Men OJ vad jag längtar!!! Jag ska tillbringa mycket tid med att sitta i Nikoletas trädgård under olivträdet och likt Ferdinand fundera över livet! Rapport om resan kommer efter hemkomst... Kram till er alla!!! Lissi |
|
||||
|
||||
Härligt att höra att du mår bättre. Njut nu av livet så hörs vi när du kommer hem igen.
Trevlig resa, och kram tillbaka! |
|
|||
|
|||
Roligt att höra att du är på benen igen.. ...det hjälpte att vi ALLA höll tummarna.. ..
Ha, en fin flygning till Aten och sen vidare till Tinos! KRAM Sunny, som inte har alltför långt kvar till underbara Grekland nu.. |
|
|||
|
|||
Åh, så skönt att du kommer iväg men oj så trist att vi inte fick se dig hos oss! Vi hade antecknat i kalendern och bullat upp med grekiska grejor och fyllt på lunchmenyn med lite meze. Hade verkligen sett fram emot att äntligen ses!
Nu får du vila upp dig i Nikoletas fina trädgård och se till att alla sjukdomar håller sig borta! Nästa gång du är i Lundatrakten får du hälsa på oss på vårt nya ställe! Massa kramar tills dess! |
|
|