![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Siden JANNE har besøkt Peloponnesos, skrevet lyrisk og vist v a k r e bilder, har interessen for ømrådet naturligvis steget betraktelig
![]() Jeg håper det er mange som har Peloponnesos med i ferieplanene for 2016 ![]() Vi, og de fleste andre elsker havet, og det er byer ved havet og strender Janne(hittil) har besøkt, og vist bilder, i fra. Men jeg vet jo hvor mange vandrere som finnes her i Forumet og vil gjerne vise noen av de mange fine, og veldig spesielle, bergsbyene vi har besøkt på Mani / Kardamilisiden ![]() Det som er bra med dem er at de også kan besøkes av oss som ikke vandrer like langt og mye, de er tilgjengelige med bil og veiene er bra ![]() Og, det er ikke så store avstander, havet er aldri langt unna. Her er et kart som viser området : ![]() Jeg begynner med PROASTIO : Vi parkerte ved et sjarmerende hus og fikk en trivelig prat med eieren ![]() - noen fikener fikk vi og, før vi gikk inn i byen. Jeg lar bildene tale for seg selv, kan love at det er ikke mye "turistkrimskrams" å se : ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() IMG]http://i47.photobucket.com/albums/f152/sigrunn/sigrunn012/P1010941_zpsmsjjcayf.jpg[/IMG] ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() På vei til neste bergsby, et tilbakeblikk mot Kardamili ![]() Senast redigerad av kari den 2016-01-03 klockan 17:41. |
|
|