|
||||
|
||||
Sv: Fotbolls EM 2021
Så hårt skall du inte ta det. Kom ihåg att fotboll är "bara" sport. Själv tycker jag om att titta på andra länders matcher för man behöver inte spänna så mycket. Man blir inte besviken när de egna förlorar. Man kan ha sin favorit ändå och bara njuta av matchen.
Men egentligen har jag ingen favorit för tillfället. Kanske Danmark, enda nordiska landet kvar? / Anne |
|
||||
|
||||
Ånej, så är det inte. Man kan inte säga det bättre än Liverpools gamle tränare Bill Shankly. Precis SÅ är det.
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Faktum är att fotboll inte är bara sport, det är så mycket mer, i alla fall när det gäller svenska landslaget, och Hammarby. Vid förlust sjunker jag ner i ett svart hål, men jag kommer ganska snabbt upp igen, en dag eller två och sedan är jag botad.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
/ Anne |
|
||||
|
||||
Det har jag inte provat ännu, men det borde funka. Tack för tips!
Jag brukar sova bort förlusterna. |
|
|||
|
|||
Hej Alla
med 3 matcher kvar så kan Dalle få 2 rätt OM vi enas om att Danmark till semi är större överraskning än Ukraina till kvart Netwolf hävdar nog Ukraina som överraskning Carle 1 rätt Dalle 2 rätt om Danmark vinner EM Laero 0 rätt Marco 0 rätt Netwolf: 1 rätt om Ukraina är överraskning? Conny 1 rätt om England vinner Jag skall se Djurgården -Örebro i kväll på tele 2 |
|
||||
|
||||
Citat:
Ikväll får vi jobba in Örebro som möter DIF //Conny |
|
|