![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Tack, Karin!
Å, det är fler än vi som sista dagarna ägnar sig åt "serious shopping"!! Ett måste när det finns så mycket man vill få med hem ![]() Undrar om min lilla kattvän finns kvar uppe på torget i Arkasa... en sån liten sötnos.... fikade flera dagar i rad där och varje gång kom han springande och ville ligga i knäet och gosa... Så rar! Om igen, tack för rapporter! När du skriver ser jag det framför mig.... Som jag längtar...... Ha en fin resa hem, Kalo taxidi! Catlady 🐈
|
|
|
||||
|
||||
|
Tack så väääldigt mycket för dina rapporter Karin!
Förstår att Karpathos är din favoritö. Din beskrivning om ert liv på Reginas balkong är just min grej också. Sen är det ju väldigt tråkigt med vattenbristen. Svårt att veta var politikernas "hållbara turism" finns. Bara i festtalen kanske? Tusen tack till dig för att du har orkat berätta och ha en bra resa hem! / Anne
|
|
|
||||
|
||||
|
Tack för alla härliga rapporter från Karpathos. 7 år sedan vi var där. Sista chansen innan pandemin satte stopp för allt resande
Men det visste vi ju inte då. Vi hade bil hela veckan och hann utforska ön från norr till söder. Fantastisk natur. Kerstin |
![]() |
|
|