|
||||
|
||||
Sv: Fototävling 2014. Vinnarbilderna.
Har inte tittat på bilderna förrän nu men tvåan i roligaste bild var den goaste jag sett Katter äger!!!
Å grattis Christer 1:a och 2:a i två kategorier är riktigt imponerande. Jag var 1:a och 5:a en gång i tiden, när jag var aktiv. Vilket jag var då var sjuhelvetes nöjd med /Netwolf |
|
||||
|
||||
Tack før berættelsen från morgonpromenaden nær du tog vinnarbilden, Christer.
Roligt att høra lite om den magiska stunden. |
|
||||
|
||||
Oj, vad jag tyckte din närbild på färjan var bra. Den gav så många associationer. Öluffning, förväntan på ny ö, havet, klippbad med mer, med mer. Du fick också min andraplats.
Min förtjusning över blommor och växter gör ju att jag har en benägenhet att rösta på sådana närbilder och det fanns många bra. Tycker att det är lite underligt att inte fler närbildsblommor kom långt fram. Tack Christer för en fin bild!! Birgitta. |
|
||||
|
||||
Resultat 11 - 20 inväntas med spänning
|
|
||||
|
||||
Ja, eller hur...
Det verkar lite avslaget på den fronten i år och med så många fantastiska bilder som inte lyckats placera sig på topp 10 borde en del av dem hamnat på plats 11-20 istället |
|
||||
|
||||
Citat:
- om det ikke medfører mye ekstra arbeid for deg, Janne |
|
||||
|
||||
Nu är bilderna som kom på platserna 11-20 publicerade.
|
|
||||
|
||||
Kul! Många av mina favoriter återfanns på plats 11-20 . Bara en bild jag kände mig tveksam till i Närbildskategorin eller så förstår jag kanske bara inte förträffligheten med den... ? / Simetra
|
|
|