|
||||
|
||||
Sv: Mer tjat om stränder ;-)
Citat:
|
|
||||
|
||||
Han må jo være prest i det utstyret! Men ærlig talt så vet jeg ikke, vi kalte ham ihvertfall bare det. Kanskje et oppdrag for konsulen å finne ut av når han snart skal til øa??
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Han vi kjørte med så ut som han kom rett fra talerstolen i kirken til førersetet i bussen! Derfor trodde vi han var prest. (Men han så ikke spesielt åndelig ut...) Det var en herlig busstur .
|
|
|||
|
|||
50 cc moppe får man väl hyra utan körkort.....Det räcker bra....Jag får låna en sån.....
Mikke |
|
||||
|
||||
Mikke, pratade inte vi om prästen/busschaffisen? Hur var det med det där; var det bara jag som tyckte att han ser ut som en präst eller är han en?
|
|
||||
|
||||
Det måste finnas MASSOR med stränder på K som ingen kalimeran han varit till... Eller varför svarar inte fler på inkans funderation??? Jag vill åxå veta. Om utifall att.
|
|
|||
|
|||
Citat:
Mikke |
|
||||
|
||||
Citat:
Om utifall att |
|
|||
|
|||
......faderator??..
Mikke |
|
||||
|
||||
Citat:
- i såfall Kari |
|
||||
|
||||
Citat:
Reslysten flyttfågel, vanlig runt flygplatser och i den grekiska arkipelagen. Svårt hotad av miljögifter som Ouzo, Metaxa och Sifnosost. //PO |
|
|||
|
|||
.....
Mikke |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Märkligt är också att lekdräkten skiftar färg, nu senast till blå. Själv försökte jag fånga och ringmärka en Airbus 320 för att se om det var samma flight hem, men det blev så bråkigt att försöket fick avbrytas. //PO |
|
||||
|
||||
Citat:
Detta var nog det roligaste du någonsin skrivit, PO! Ruby Senast redigerad av Ruby den 2005-08-23 klockan 23:11. |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||