|
||||
|
||||
Sv: Tröjtävling 2005
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Ok. Då får man ge sig till tåls en dag till! |
|
|||
|
|||
Stort Grattis till vinnaren, Niklas Det var en jättefin bild
Tommy |
|
||||
|
||||
Ett JätteGrattis till dej, Niklas
Barbro |
|
||||
|
||||
GRATTIS Bästa bilden vann
Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Ruby |
|
||||
|
||||
Citat:
Själv röstade jag på bilden med en blå Kalimeratröja på en klippa (eller liknande) och blått hav och himmel i bakgrunden. Wow Vems var den? Vill fotografen avslöja sin identitet kanske? |
|
||||
|
||||
Citat:
Grattis Niklas som vann |
|
||||
|
||||
Själv röstade jag på bilden med den blå tröjan i vattnet och där det vita kalimeratrycket nästan ser 3D-aktigt ut. Vem är fotografen månne?
Stort Grattis till dig Niklas - Din bild var också himla fin //Zanét |
|
|||
|
|||
Bilden med tröjan på klippan och havet bakom var tagen av Claes, min sambo.Den är tagen på SYMI. Vi vandrade en fruktansvärt het dag bort över bergen efter Pedi mot en strand och jag tyckte aldrig vi kom fram! Vi skojade och Claes tog av sin tröja och lade den lite slarvigt vid det branta stupet. Vi tyckte det såg så härligt ut och önskade att vi kunnat hoppa därifrån i vattnet men det var alldeles för högt! Ett fint foto blev det i alla fall....
Där har Du nog själv också vandrat Inkfish! Du kan nog också nästan gissa vilken bild JAG tävlar i i BLÅTT....Du tipsade mig ju om platsen! Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Och vad arrangerade bilder beträffar, så är det ju nästan en förutsättning för att bilden ska bli bra ju.. men ytterst få undantag. Tycker jag |
|
|