|
||||
|
||||
Sv: Dagarna, dagarna, dagarna..................
11 dagar kvar till Skopelos.
//Enigma |
|
||||
|
||||
-8 dagar för jag har redan varit i Grekland
PANAKAKIS |
|
||||
|
||||
Oj oj... FYRA dagar och 18 timmar kvar!!! Nu är skolan äntligen slut, så nu kan resfebern infinna sig. Och paniken. Har inte ens börjat titta över packningen än!
Ni som är nere på Karpathos någon gång mellan 23 juni och 11 augusti och vill träffas kan väl skicka mig ett PM så byter vi tel nr eller bestämmer tid och plats för möte! Karin som börjar få bråttom |
|
||||
|
||||
Ha det veldig fint, Karin!
Vi har vært her en kort uke nå, og må desverre reise hjem i morgen. Du er heldig som har hele sommeren foran deg! Hilsen Nina, som drar tilbake hit i september! |
|
||||
|
||||
Citat:
Trevlig resa! Mats |
|
|||
|
|||
Ha det så gott
Själv har jag ju valt bort sommarlovet då jag nu jobbar som förskollärare, men det känns konstigt nog inte alls jobbigt! Jag kommer att ha halva september ledigt och jag hade ju semester halva april. Hoppas nu att allt blir underbart och att det inte blir för varmt! En rapport om hur krisen påverkar/inte alls påverkar(?) Din vistelse vore kul att få. Ha det bäst!! Lissi |
|
|||
|
|||
3 dagar och 19 timmar kvar till karpathosflyget går nu . Men är det inte typiskt, nu pratar yr.no om styv kuling efter midsommarhelgen, inte bara liten kuling. Jag tyckte det var illa nog...
|
|
|||
|
|||
Nu är det bara 65 dagar kvar.......... Det känns skönt att vi avlöser varandra med vår närvaro på Karpathos.
Karin hoppas att du har packat färdigt men vad behöver man där "nere". Ett glatt humör... Det skall bli kul med alla tippsen som kommer när ni har kommit hem. |
|
||||
|
||||
Citat:
Jo, jag ska nog uppdatera litet allteftersom jag kommer till en dator. Tack alla för hälsningar! Och Rojo72... vi ses om ett par dagar! Karin som inte har börjat packa än... |
|
||||
|
||||
Så Karpathosblåsten är i gång Det brukar vara så vid såhär års
I november var det nästan ingen blåst alls Ni får det säkert hur bra som helst ändå Riitta |
|
||||
|
||||
Jeg kom hjem fra Karpathos igår, og savnet er der allerede!
Vi hadde noen fine dager med lite vind, men igår blåste det mer. Men deilig var det å være der igjen! 83 dager til neste tur... |
|
||||
|
||||
18 timmar kvar!!
Skall bli så härligt att komma ner! Vi kanske ses då Karina! |
|
||||
|
||||
Klart vi gör! Ring bara, så bestämmer vi tid och plats. Och glöm inte Midsommarmiddagen på fredag!
Karin med höggradig resfeber |
|
||||
|
||||
65 dagar och 20 timmar... Önskar det vore i söndags. Har fått hela sommarens regn på 2 dar nu här uppe..Tömt mätaren 2 ggr!!! Ångrar jag inte boka en sista minuten till solen..men blir dyrt när man måste ner till Sthlm först...
|
|
||||
|
||||
Hoppas Lotta att du och flickorna var nöjda med vistelsen och guidningen. Fast det vet jag ju att ni var och kul hade vi
Tack för alla trevliga stunder Riitta |
|
|||
|
|||
Närmar sig, närmar sig ..........Nu endast 36 dagar kvar.
Ni som är "där nere", hur är det i år? Något att rekommendera? Till alla vi känner vi ses i baken på en ozzo. |
|
||||
|
||||
20 timmar kvar
-tills jag flyger till underbara Karpathos, för att äntligen träffa Mammsen " Karinafp" som jag inte träffat på 3 månader |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
Dagens uppdatering: 24 dagar kvar........
|
|
||||
|
||||
Og jeg kommer etter - om 28 dager sitter jeg på flyet til Karpathos
|
|
|