|
||||
|
||||
Sv: Dött forum?
Marianne ... du är klok som en pudel! ska aldrig mer kladda i Word.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Yanna - som har fullt med "bidrag" till vänster i Blogghörnor, men som kanske behöver mer inspiration av någon annan! |
|
||||
|
||||
Yanna! Jag bara väntade på det ... Visst kan jag börja ... men var ska jag skriva
|
|
||||
|
||||
Citat:
Skapa en ny tråd som du döper till nåt lämpligt...kanske "Små minnen" "Ett minne" "En händelse"...eller nåt annat fyndigt! Ska bli jättespännande! Yanna |
|
||||
|
||||
Så, spännande är det inte, några kanske ler igenkännande. Minns inte riktigt ... tror jag skrev det i samband med tråden om de grekiska hotellsängarna.
Det är skrivet i Word, så nu ska jag försöka få över det till Kalimera ... vilket är ett äventyr i sig. Men ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid. To be contuined ... |
|
||||
|
||||
Igår var första gången på 1,5 år som jag loggade in här. Har haft stora problem idag med att komma in på Kalimera, så efter en massa försök under ett dygn kom jag nu in igen. Men det har ju knappt hänt någonting här på 24 timmar!?
Förut hade man fullt sjå med att komma ikapp med läsningen om man så bara varit borta några timmar. Känns lite tråkigt att det håller på att dö ut. /ENIAC - since 2005 |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Det har ju som naturliga förklaring att det inte hänt mycket i forumet om det inte gått att logga in.
|
|
||||
|
||||
Jo, men nu trodde ju jag att det bara var jag som haft problem... Min dator segar sig och krånglar på alla sidor hela tiden, så jag... ja, vidare förklaring överflödig
|
|
||||
|
||||
Det är så svårhanterat via smartphones, det kan vara en anledning till att det blir färre inlägg kanske?
|
|
|||
|
|||
Det måste ha varit ngt knas med Kalimera sista dygnet har inte gått att komma in på sidan.Herregud man hinner ju bli abstinent.
Monica |
|
||||
|
||||
Håller med!
/Kerstin |
|
||||
|
||||
Jasså.. d har varit het debatt här på forumet. Det har jag missat.Hehe Jag bor inte på Kalimera..men tittar gärna in då & då. Alltid lika trevligt.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Mats |
|
||||
|
||||
Det kan säkert vara en anledning - särskilt så här mitt i sommaren. Att det är mitt i sommaren tror jag dessutom är den största anledningen till att det är lite stiltje nu. Det har det alltid varit, i alla fall i de tolv år jag varit med. Folk gör annat, och det är väl bra!!
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Reser till Grekland kanske....
Å höjdarvädret finns här i norr, sedan länge. |
|
|||
|
|||
Ja Elisabeth så sant höjdarvädret har vi här uppe.
Boden idag +23 sol. Monica |
|
||||
|
||||
Citat:
Eller hur var det bassarna sa förr. Det finns en plats på jorden, där solen aldrig ler. Den platsen heter Boden, dit vill jag aldrig mer! Skämtar förstås /Netwolf - född bodensare |
|
||||
|
||||
En av mina söner har nyss flyttat till Boden och han (liksom många andra) hävdar bestämt att det är en jättetrevlig stad. Tro det?
Citat:
Personligen tycker jag att forumet är trevligare än på många år, även om det råder lite sommartorka just nu. |
|
|