![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Eftersom ni inte förstått min tanke, förklarar jag! Lägg bildgåtor utanför "Ordet är fritt" på ett ensamt forum, så hittar ni gåtlösare mycket snabbare. Vi andra får också snabbt reda på när Monica P, Fysimera eller Lugna gatan har skrivit något trevligt att läsa.
/ Jannis |
|
||||
|
||||
![]()
Hur man hittar till olika trådar beror nog lite hur man går in på sidan och hur ofta. Jag förstår hur du menar men eftersom bildgåtorna är så många och andra trådar så få kommer de antagligen att kännas dominerande ändå.
Jag tror bildgåtorna blir intressantare med en diskussion runt bilderna och platsen men det bygger på att man ska vilja dela med sig och berätta. Det initiativet måste kanske komma ganska snabbt hos den som lagt in gåtan för sen den är löst är den ju inte aktuell särskilt länge. Eva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag försöker förstå din tanke med en diskussion runt bilderna och platserna, men behöver ytterligare "kött på benen" för att komma vidare. Min önskan är därför att du lägger in en ett exempel - en bild med tillhörande text. Tack på förhand Anders |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med Nilam i alla inlägg. Vad är problemet? Det gäller väl för Kalimera att leva även i lågsäsong, en parallell till vårt favoritland, som väl i alla fall är det som förenar oss på forumet.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det er jo okay at det problematiseres og diskuteres
![]() Men j e g liker 'bildgåtor' som det er nå ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Lissi jag ger mig ni behöver inte skriva något om platserna fortsätt bara som tidigare det blir säkert bra. Anders jag lägger aldrig in några bilder här. Har lyckats få ihop några fotoresebrev vid några tillfällen det har fått räcka för mig. Eva
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Anders |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Det finns ju ett alldeles utmärkt forum för just detta att UTAN en massa bilder skriva ner sina reflektioner över en nyss upplevd resa.Det heter "Hej, nu är vi tillbaka igen ! " Där är det ju jätteenkelt att skriva om den resan man kanske fick många tips och idéer om här innan man åkte. Det är en sällan utnyttjad funktion. Jag brukar ju lägga in fotoresebrev ganska snabbt istället, men efter snart 11 resor till Tinos så är ju inte fotobrev lika intressanta längre, utan då kan man ju skriva mer allmänt och jämföra om något hänt i grekiska vardagslivet sen förra gången man var där.
Jag tycker faktiskt att här finns underforum för det allra mesta som rör Grekland och allt annat också. Det är nog VI SJÄLVA som utnyttjar dessa dåligt. Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
Citat:
![]() ![]() Dersom du ser det nå ![]() Jeg har lagt inn en del bildegåter, og har faktisk i blant villet fortelle noen ord om den, men latt det være....... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Överlag tycker jag de är få som svarar på bildgåtor.. men de finns säkert många som gillar att titta på alla bilderna, med tanke på hur många visningar en Bildgåta kan ha! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Ellers ser denne tråden ut til å ta en noe merkverdig vending ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har inget emot bildgåtor, har själv lagt ut många. Det går i perioder. Ibland gissar man på alla, ibland tröttnar man. Precis som allt annat i övriga livet.
En sak kan dock småirritera mig, vad gäller bildgåtor. Om man söker info om någon ö i forumet, så får man även upp en massa bildgåtegissningar, som inte alls har med min sökning att göra. Det är dock ett problem jag orkar leva med.. /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Men om folk inte klarar av mina inlägg så tar jag på mig andraplatsen på listan över anledningar till att folk lämnar Kalimera... Förstaplatsen är sen länge upptagen ![]() |
![]() |
|
|