![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Reser du med handbagage, resväska eller ryggsäck? | |||
Endast handbagage |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 7.41% |
Resväska |
96 | 71.11% |
Ryggsäck |
25 | 18.52% |
Annat |
4 | 2.96% |
Antal röster: 135. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
![]()
Ryggsäck valde jag, och den kommer jag att fortsätta använda. Extremt jobbigt att dra på en väska med hjul mellan öarna!
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Alltid resväska! Ja, jag vet att det är en gammal tråd (gick inte att rösta på ngt alternativ) men vad gör det
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Båtluff eller resor där man ofta förflyttar sig mellan olika platser: alltid ryggsäck!
Jag har dock gjort ett par båtluff med en kabinväska, alltså bara handbagage. För mig är båtluff med resväska inte båtluff. Ja, jag är en "ryggsäcksfundamentalist". |
|
||||
|
||||
![]()
Sedan 2015 har jag övergett ryggsäcken och reser numer med rullväska, och det har funkat hur bra som helst, och jag är så glad att jag har bytt. Kan ha med åldern att göra.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Handbagage.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag har en jättestor rullväska från Biltema som har hållt i 5 år hittills (10 resor).. Nästa köp blir en ultralätt, för när vi vägde min såg vi att den vägde 3,5 kg!! Massa kilon innan packning ![]() / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Yepp.
![]() Så här ser min packning ut nuförtiden. |
|
|||
|
|||
![]()
Exakt så ser mitt bagage ut. Har du tagit min ryggsäck.😉
Carina |
|
||||
|
||||
![]()
Ok, då fattar jag vad en rullväska är
![]() Reser också med resväska (incheckad) och ryggsäck som handbagage. Har en ny resväska för i år med fyra hjul. Innan alternerade jag med två Carlton-resväskor i olika storlekar, sån där med två hjul på ena sidan som man får lyfta på andra sidan och dra ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har bara lånat den av dig.
![]() Har haft den i kanske tio år, och jag bara älskar den. Köpte den för att den så många bra fack, bland annat ett där min laptop passar perfekt. Den jag har på bilden ovan är en Samsonite, men jag vet inte på hur många liter den är. |
![]() |
|
|