![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för att vi fick följa med på er resa. Längtar redan till nästa.😃
|
|
||||
|
||||
![]()
Oj, ska ni iväg igen så snart? Blir kul att följa er igen.
![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Välkomna hem! tråkigt att det blev sämre väder. Men vem bryr sig??? Ni ska ju snart iväg till värmen igen!!! Tack för trevlig läsning!
Majken ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Janne, 20 maj åker vi iväg igen för en månads luffande i Cykladerna.
I min grovplanering ligger cirka en vecka på Naxos, Amorgos, Syros samt Tinos. Den ska sedan "godkännas" av Arne. Vi funderar att bo ett par nätter på chora på Amorgos. Vill gärna ha synpunkter på det. För att jag ska få åka med Skopan ![]() Denna planering kommer kanske att falera (det brukar bli det). Osäkrast är Syros. Vi bokade i god tid flyg direkt till Naxos från Athens flygplats. Det blev i princip samma pris som om vi skulle trassla oss till Pireus och ta dyra Blue Star. Vi kommer då tidigt till Naxos istället för sent på kvällen. Birgitta. (Men nu är det Skäret som gäller, färjan började gå igår) |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har aldrig bott i Chora. Däremot brukar vi åka buss till Chora och äta middag på To Xyma. Det är väldigt mysigt i Chora på kvällen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har inte bott i Amorgos Chora men det är en underbar plats både dag och kvällstid. Skulle gärna bo där några dagar.
Eva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Ha fina dagar på Skäret! Lissi |
![]() |
|
|