|
||||
|
||||
Sv: Har du någon resa kvar i år?
Citat:
Himla kul att ni är så många som har resor kvar. Grattis! Senast redigerad av Kalimera den 2014-08-31 klockan 17:22. |
|
||||
|
||||
Vi åker till Kalymnos i september och stannar två veckor Vi var där i maj också, två veckor.
Vi har också två veckor inbokade till Kreta i oktober Krya på dej Janne Siw och Lena |
|
|||
|
|||
Oh yees! Flygbiljett är kjöpt till 18 september och det blir 10 dagar på Kreta för 2:a gången i år. Det blir garantert varmare denna gången än när vi var där i påsken, då var det bara 15-17 grader och regn
Vet inte ännu var vi ska bo, väntar på om familje i Svergie kan få fri... vill gjärna pröva Kalyves |
|
||||
|
||||
Citat:
Den svarta "Kalisperan" är jättepoppis. Lockar till många hälsningar framåt kvällen. |
|
||||
|
||||
Jaså det är du som har trasdockebenet i år, jag hade det förra våren. Unrar vem som haft det där emellan?
Hoppas benet blir bra snabbt Janne, så kanske vi ses på Telendos. Vi åker på fredag och tänker koppla av totalt i tre veckor där medan vårt kök blir ombyggt. Blir extra spännande att komma hem den här gången. |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Hälsa Telendos! |
|
||||
|
||||
Jeg vet ikke hva "trasdockeben" er, Janne, men forstår at det er VONDT!
Ønsker deg rask og GOD bedring - håper dere kommer avgårde til Hellas som planlagt og ja, vi har reiser igjen, har delt den lange høstferien i to i år - reiser SNART |
|
||||
|
||||
Citat:
Vi har renoverat ett badrum på samma sätt en gång och det enda som hände var 11 septemberdramat i New York och det var antagligen inte hantverkarnas fel. Och badrummet blev superbra. |
|
||||
|
||||
I år var det min tur.
Hälsa Telendos![/quote] Jag lovar! |
|
|||
|
|||
Jaaa Äntligen känns barnen redo för öluff!
Vi åker 17 sept för 6 nätter på Naxos, 3 nätter på Koufonissi och 4 nätter på Paros. Det ska bli så himla härligt, och spännande för barnen |
|
|||
|
|||
Ja på lördag åker vi iväg till härliga Rhodos och 3 månader har vi framför oss på vår favoritö.
Margaretha |
|
||||
|
||||
Härligt Margaretha! (Jag som tycker tre veckor är länge). Vem vet ... kanske ses vi på Rhodos, även om vi numera bara är där några dagar.
Trevlig resa! |
|
||||
|
||||
Försök att få en diagnos så behandlingen kan anpassas därefter. Själv gick jag länge med ett inflammerat muskelfäste på höftens utsida antagligen till följd av artos i knäna. Provade alla tänkbara övningar men inget hjälpte tills min doktor satte en cortisonspruta i fästet. Det har nu gått snart tre år och inflammationen har inte kommit tillbaka. Eva
|
|
|||
|
|||
Citat:
Stå på Dig Janne....KLART DU SKA KUNNA KOMMA TILL GREKLAND!!! Lissi |
|
|||
|
|||
Ja Birgitta vi får höras via SMS så kanske vi kan ses en stund på Rhodos när Ni är där
Margaretha |
|
|||
|
|||
Hej. Tråkigt för dig som har ont och inte kan åka till Grekland.
Jag och min sambo åker till Parga 27/9 i 2veckor och hoppas kunna bada mycket. En tur till Meteora blir det annars njuta av förhoppningsvis sol, bad och mycket god mat. Jag skulle vilja få tips på vart jag kan åka över jul och nyår, bra hotell/lägenhet men med bra internet då jag jobbar lite varje dag. Jag vet inte vart jag ska ta vägen? Vill rymma Sverige och all ståhej kring helgerna. Tacksam för om någon har bra tips. Mvh Lisa |
|
|||
|
|||
Citat:
Vi firade nyår i Aten 2005/2006 och hade en fantastisk vecka med promenader, god mat och kultur , bla en konsert plus det magnifika nyårsfirandet . Då bodde vi i Plaka. Julen 2011 firade vi i Pireus och det var underbart, med jullunch på Rakadiko ( ska man äta på kvällen måste man boka i tid) och julkväll på taverna/barer i gränderna. Pireus är en MYCKET trevlig plats på vintern och vi bodde suveränt vid småbåtshamnen och nära till bussen in till Aten. Vi har pratat om att göra om detta en gång till. Det finns massor av bra hotell till bra priser i Pireus. Lycka till med planeringen! Lissi |
|
||||
|
||||
Tack Janne för tipset. Tyvärr har jag inte hittat någon T-shirtsmaker på Lipsi ännu. Vem vet, kanske i år. Får chansa på Samos dagen innan hemresan.
|
|
|