![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi gjorde en liten utflykt igår till bla Gialova våtmark och vad var det första vi fick se
![]() ![]() ![]() ![]() [IMG] ![]() Sådana svarta "simmare" fanns det massor av.Är det en svarthöna kanske ![]() ![]() Senast redigerad av anneli56 den 2015-09-24 klockan 10:57. |
|
|||
|
|||
![]()
Bara att ta fram stickor och garn.
Fina bilder. Paradis för fågelskådare, tror jag åtminstone. /Lena |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Och så här såg det ut från andra sidan. vid samma tidpunkt antar jag. Vilket skådespel naturen bjöd på. ![]() Svårt att se vad det är första svarta fåglar på den bilden, men jag är nästan hundra på att det är sothönor. Jag såg det där förra veckan. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag känner mig så glad att jag ska till Koroni till sommaren!
![]() ![]() ![]() Efter en tung höst med dödsfall i familjen behöver man lite att se fram emot. Men först en resa till Lanzarote första veckan i februari. Denna gång med charter så vi inte blir akterseglade av strejkande Norwegianpiloter igen! ![]() Kanske en tripp till Bristol i påsk för att hälsa på dottern. ![]() Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Från dagens Ochi dag firandet i Koroni! Härlig solsken och dans,musik,parad
![]() [IMG] ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Men det såg bra mycket mer livat ut än här i Ermioni.. efter paraden vart det som vanligt igen.. förutom att nästan alla butiker är stängda idag!..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är livat ända till typ 12,sedan äter folk och oftast torsk med skordalia(vitlöksmos) och festen är slut.Alla affärerna här är stängda idag.
På min fb sida finns mycket mer bilder! Community Koroni/ Messinia |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Oj så många fina bilder,härligt att få ta del av
![]() Monica ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En underbar liten film om våra närområden
![]() (kanske lite reklam för Costa Navarino,Janne du får ta bort om du tycker det ![]() https://www.youtube.com/watch?v=Js3b...Q#action=share |
|
||||
|
||||
![]()
Koroni idag! Lite kylig vind men annars en underbar dag!
[IMG] ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vackert oavsett väder!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kalo mina från Vounaria,Peroulia beach! Duggregn men varmt!
![]() [IMG] ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härlig bild!
Så det är varmt där?.. I Ermioni blåser det riktigt kalla vindar idag och mer kyligt än igår... tålamod..tålamod.. måste jag ha för att orka vara kvar här... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja,det är runt 20+och nu en varm vind
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tja
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hoppsan..
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Så vackert! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Blir lika glad varje gång jag ser ordet Kalimera på en strand. ![]() |
![]() |
|
|