|
||||
|
||||
Sv: Bildgåta 4310.
Egina
|
|
|||
|
|||
Visst är det Rafina och det underbara torget strax ovan hamnen. Tyvärr har jag inte namnet på torget men där är ett underbart folkliv med mycket liv och rörelse. Damerna sitter för övrigt rakt utanför hotell Corali. |
|
|||
|
|||
Ursäkta Lissi, Abi och simetra men era svar kom medan jag kommenterade den rätta gissningen därav blev det nu efteråt.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Varför jag gissade på Loutsa från början var att nere vid havet där satt 4 damer och umgicks och hade så roligt. Och från Loutsa såg man RAFINA en bra bit bort. Ett sammanträffande. Birgitta. |
|
||||
|
||||
Sv: Bildgåta 4310 - Rafina
Men jisses! Utanför Corali! Då har jag ju suttit där jag med!
Katitzi |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
Citat:
Citat:
|
|
||||
|
||||
Ja, banne mig. Där har man allt suttit. Dock i sällskap med betydligt yngre damer
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Sällskapet kanske skulle åka över till Tinos.
För att därefter krypa upp för gatan till kyrkan. Då kan det behövas ett par-tre öl innan. Birgitta |
|
|||
|
|||
Tack för tipset Birgitta. Vi skall till Tinos i sommar så det där med ölen var ett bra tips. Kommer att praktiseras.
|
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Har tittat på det här fotot flera gånger. Ju mer jag tittar på det desto härligare blir det. Vilka underbara tanter.
Senast redigerad av Thira den 2016-02-26 klockan 07:23. |
|
|||
|
|||
Eftersom många av er gillar bilden och damerna så kommer ytterliggare en bild. Vill betona att jag visar dessa foton eftersom det var en underbar stämning runt deras bord.
|
|
||||
|
||||
Torget heter Platia Plastira så klart det var Rafina...
|
|
|||
|
|||
...och tänk, i år blir första gången sen 2008 som jag inte kommer att avsluta Tinosresan i Rafina eller dess närhet Jag tänker ju avsluta via Syros -Pireus i år. Tur man inte är skrockfull!
Lissi |
|
|