![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det fanns färre nyckelringar än vad jag hade hoppats på, så de räcker inte till alla. Dekaler fanns det något fler av.
Observera att dekalerna inte går att använda på resväskan, de kommer falla av, däremot sitter de bra på en bil. Så ni som vill ha en dekal till väskan: det går inte så bra. Så här ser turordningslistan ut i den ordning ni skrev i tråden: Kajja: Nyckelring och dekal IRSA: Nyckelring och dekal Athanasia: Dekal Zakka: Nyckelring Monica C: Dekal Netwolf: Dekal Sjöborren Dekal Ylva A: Dekal Elisabethk: Nyckelring Nickelena: Nyckelring Mollybus: Nyckelring och dekal Abi: Dekal Pyttan: Nyckelring Inger: Nyckelring Piam: Nyckelring Lindiz: Nyckelring Hör av er till mig via ett privat PM så skickar jag pris och hur ni betalar. De som är fetmarkerade har redan beställt. OBS! Nyckelringarna är tyvärr slut, men det finns dekaler kvar. Senast redigerad av Kalimera den 2016-04-17 klockan 14:51. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har haft ett sånt nyckelband. Men jag hittar det inte... vet inte om det är uppnött/trasigt eller förlagt. Men jag önskar gärna köpa ett nytt...
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag satte upp dig på listan, och sedan får vi se vilka andra som ligger före dig på listan som vill köpa.
|
|
||||
|
||||
![]()
Fasiken, det här har jag missat
![]() Jag tar gärna något av det som eventuellt blir över ![]() Helena S ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tyvärr finns det nu bara bildekaler kvar.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hur stor är dekalen? Kunde kanske vara kul....
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Aj..det var lite för stort för den tänkta platsen...eller rättare sagt för lång...
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Nyckelringarna är slut, men det finns några dekaler kvar. Observera att det är dekaler som sitter skitsnyggt på en bil, men som inte passar på en resväska. Storleken är 80x600 mm. Bild finns någonstans i tråden.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
En till dekal skulle inte vara så dumt! Hur gör jag med adress och betalning? Ha en trevlig helg! /Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Jag hittade tråden först nu, men köper gärna en dekal om det finns kvar
![]() Annars var ju nyckelbanden klockrena att ha på resan om man vill visa att man är Kalimerare! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Idag har jag virat nyckelbandet runt handtaget på trolleyn Visst ska det väl synas liiiite ialla fall att jag tillhör kalimeragänget
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Lite för stort för min sommarmoppe i stugan.. ...En röd Puch Maxi ![]() Tänkte föreslå bakrutan på Miatan men då blir jag nog idiotförklarad av mannen ![]() ![]() Nä nu när jag har min lilla pryl så kommer jag hitta en bra plats! Nyckelbandet kommer att följa med på varje resa! Hoppas jag ser nån mer som har det!! Kajja / ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Vad jag menade var att på hans lilla "pälra" får det inte vara nåt annat än orginalprylar!! Ja, ni män förstår nog... ![]() /Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om du är på Rhodos de två sista veckorna i juni, så kan det hända att du ser ett nyckelband till
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Då har jag med mig mitt! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat: