|
||||
|
||||
Sv: Kalispera-tröjor
Vill också ha en Kalispera-tröja!!
När jag nyligen var i Grekland var det en grekisk tant som såg min Kalimera-tröja och tyckte att det skulle stå Kalimera på framsidan och Kalinichta på ryggen. En idé, kanske..? |
|
||||
|
||||
Visserligen är svart inte min favoritfärg men det får väl duga. Glöm inte att ta hem ett stort lager av cl 160 så inte många blir utan som förra gången. Den är väldigt stor i storleken så small går inte till oss småväxta damer.
Eva |
|
|||
|
|||
Oj..
...tänk så LÄCKERT det vore med slimmade blå linnen på dagen med KALIMERA och så svarta kvällslinnen med KALISPERA! Så lätt det skulle bli att packa!!! Badlakan också förstås! Lissi - snart dags att packa! |
|
||||
|
||||
Håller med Lissi! Figursydda dammodeller hade inte varit fel! Top med v-ringning och insydd i midjan, samt lagom slimmade linnen.
Varför inte en Kalimera-badge som man kan sy fast på ryggan också? När det är blåsigt på färjorna (och tröjorna inte syns under jackor o dyl) kan man känna igen andra kalimeror genom att kolla på ryggan |
|
||||
|
||||
Gärna linne det skulle jag använda under resan. Tröjan hade jag bara en gång för att Arne skulle fota men det glömde vi. Jag tycker att modellen den har är mer klädsam på herrar än på damer.
Eva |
|
|||
|
|||
Hej!
Jag tycker att det var en rolig idé. Jag är helt klart intresserad. |
|
||||
|
||||
Citat:
Ia |
|
|||
|
|||
Jag kan oxå gärna tänka mig ett linne... eller två.... Både Kalimera och Kalispera.. Kan ju vara bra att ha ett av varje, minst!
|
|
||||
|
||||
Usch vad tiden är lång när man väntar ,var blir vecka 29 av .
Nicke |
|
||||
|
||||
Igår kom tröjorna, de är skitsnygga! Upplagan är begränsad så det är först till kvarn som gäller. Det går inte att beställa här i forumet, beställningsformulär kommer på Kalimera senare under dagen.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
Snygg tröja, Janne! Hoppas jag hinner först till kvarnen...
|
|
||||
|
||||
Yes! Beställningen är gjord nu till sambon o mig
Moster |
|
||||
|
||||
Jag har också beställt min tröja
Ska ha på mig den nästa månad i Grekland |
|
||||
|
||||
Tröjorna är beställda! Nu har jag tre tröjor; en ljusblå, en mörkblå och en svart. Lätt att packa
|
|
||||
|
||||
Nu har även jag beställt Kalisperatröjor. Nu väntar jag på pyjamasen "Kalinichta"
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Citat:
Helst i rosa |
|
||||
|
||||
Jag kan tänka mig ett nattlinne. Gärna i någon Greklandsblå färg Eller varför inte i någon annan häftig färg?
Moster Senast redigerad av Moster den 2006-07-19 klockan 14:10. |
|
||||
|
||||
2,5 timme innan avfärd mot Arlanda beställde min pappa Gäddan en Kalispera tröja åt mig som jag kan ha på Samos i september
Martinifk |
|
||||
|
||||
Jag ser fram emot ett rosa Kalimera-linne/topp. Jag har längtat efter lite mer kvinnliga former på tröjorna, hoppas att det går att köpa snart. (jag älskar rosa!)
Janne! Det är inte lätt att vara alla till lags, men det är ju så roligt med dessa tröjor som det står Kalimera på. Man får massor av spontana kommentarer från människor man känner och inte känner. Annika/Göteborg |
|
|