|
|||
|
|||
Sv: Packlista
Tack! Äntligen någon läst OCH förstått!
Citat:
Citat:
Citat:
Peter |
|
||||
|
||||
Citat:
Min vägde 14.... |
|
|||
|
|||
Citat:
Peter |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
Peter |
|
||||
|
||||
14 kg eller 17 kg!! Jag kan inte förstå hur ni kan ha så lätta väskor/ryggsäckar eller vad ni nu släpar omkring på era resor. Min väska brukar sällan väga mindre än 25-30 kg när jag ska åka hem! Då har jag ändå försökt att bli av med en del vikt genom att slänga t-shirts och annat onödigt att ta med hem!
Gör inte ni som jag, tar med en del godsaker hem Hur konstigt det än låter har jag aldrig fått ett påpekande vid incheckningen om att väskan varit för tung Okej 8 liter Metaxa väger nog bortåt 10 kilo eller nåt däromkring! Nu när det är så mycket stohej om vätskor osv i bagagen så får jag väl sluta att ta med denna dryck hem 5 stjärnig Metaxa finns ju att köpa på bolaget och även i Tyskland dit vi brukar bege oss för att handla! Så jag får väl dricka den istället På tal om glasögon och de som inte ser att läsa vad som skrivs, har jag fel om jag säger att bläckfiskar, så kallade "Inkfishar" har bra syn har för mig att de kan se bra, men kanske de inte läser så bra Skönt att ni kommit hem nu, har saknat er ganska mycket! Själv så har vi blivit bjudna till, Håll i er nu, Turkiet på en långhelg den 12 Oktober det är grannarna våra som tycker att vi ska hänga med dit! Kan man väl inte säga nej till MVH TurkYeasou |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Hahaha! Kära Inkfish, nu tar jag det en gång till! Madrassen lägger jag inte i min väska, den ryms inte där. Den har jag heller aldrig behövt betala extra för, konstigt nog får jag väl säga. Min packning ner till paradiset brukar ligga runt 20-25 kilo inklusive stroman!
Tänk vad tiden rusar iväg, det var ju bara ett litet tag sedan ni åkte, du och Peter! Puss&kram Yeasou |
|
|