![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Precisa såna frågor sliter jag med! Det finns jättebra bilder där men det SKA vara ett möte för att jag ska rösta på den.
(Och "min kamera möter ett motiv" räknar jag alltså inte som möten ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är många tekniskt bra bilder i kategorin roligt som jag förtvivlat letar efter "vitsen" i, är det rebusar eller har min alzheimer kommit tidigt i år?
//PO |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jo.
//PO ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ett motiv som utmärker sig är Gubbe-på-åsna. Tror det finns såna bilder i alla tre kategorierna, både Bästa, Roligaste och Möten. Ger mig fasen på att det varit med i Katter också om vi haft en sån kategori
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Möten er jo en veldig åpen kategori, da! Møte mellom mennesker, dyr, dyr og mennesker, menneske og natur, menneske og (en annen) kultur...
Iallfall tolker jeg det slik. I så måte er det jo mange bilder som viser dette. Men hva jeg skal stemme på? Aner ikke... |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Kanske därför alla inte tycker lika ![]() Bra va´.......................... |
|
|||
|
|||
![]()
Diskussionen om fototävlingen blir livlig varje år. Jag tror att varje fotograf väljer ut sin/sina bild(-er) för att han/hon själv tyckte de var bra.
Jag undrar om någon tänkt tanken att det är vinnarbilder som personen själv skickar in ? Jag gjorde så första gången det var fototävling, "de här kommer att placera sig", trodde jag. Undrar än idag varför jag tänkte så fel. Om vissa motiv förekommer mer frekvent än andra och dessutom eventuellt gör så år efter år så känns det i alla fall för mig fullständigt irrelevant. Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men många fina bilder var det men svårast var nog Bästa bild-kategorin. Nu har jag, efter noga övervägning, röstat! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Annars gör vi det gärna
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Hur som haver, det är kul med bilder! //PO ![]() Senast redigerad av PO den 2006-10-19 klockan 18:05. |
|
||||
|
||||
![]()
Det är nog så att vissa saker är väldigt roliga när man ser dem eller när de händer och när man sedan ser fotot så ser man fortfarande det roliga för att man var där och minns hur roligt det var.
Att andra, som inte var där och inte har samma roliga minne förknippat med bilden, inte ser det, det ser man däremot inte alltid. |
|
||||
|
||||
![]()
Den Roliga kategorin är inte helt lätt, inte om det ska vara en jätterolig bild. Hur var det det stod i reglerna? Tycker mig minnas något om att det "kanske bara var en bild som fick en att dra lite på smilbandet eller förgylla en stund på jobbet helt enkelt..."
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Undrar just om det är så med min bild.. hm! //PO ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kollade just igenom alla "roliga" bilder och ungefär hälften var inte ett dugg roliga.Med mitt sätt att se.Däremot var dessa både vackra o ibland tankeväckande.Tur att vi alla är olika.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Jeg la inn dette bildet i denne tråden, som et eks på dyr/dyr "Møten", og understreket at det (selvfølgelig) var et motiv jeg IKKE hadde sendt inn. Det er ingen pelikaner på bildet jeg deltar i konkurransen med , men siden det f i n n e s et pelikanbilde blant "MØTEN" vil jeg gjerne presisere det. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja då har man röstat i denna roliga tävling för 1:a gången
![]() Väldigt många fina , roliga och mötiga bilder ![]() Men det skulle inte vara några problem att ordna om bilderna till "den rätta kategorin" enligt min åsikt. Martinifk som säkert själv hör samma kommentar om mina bilder ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|