![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sarbel GEIA SOU MARIA 44% televoting and 17 % av juryn röster
Senast redigerad av Alex89 den 2007-03-01 klockan 00:47. |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så kult at Sarbel vant!!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Javisst vann Sarbel, men annars tyckte jag det var den mest långrandiga melodifestival jag sett!!! Maria och Fotis (programledarna) var botten tyckte jag.
Tom publiken på plats slutade att applådera efter ett tag, det bästa var dock att Natascha Theodoridou var där och sjöng några låtar. Men vad hade Elena Paparizou på sig ![]() Sedan presenterades årets vinnande låtar från bla Bulgarien, Vitryssland, Belgien, Cypern mfl. Ingen av dem var något speciell, så där har Grekland nog ett plus. Yvonne |
|
|||
|
|||
![]()
Håller med, till slut gick jag och la mig. Det tog ju aldrig slut.
![]() Och Maria och Fotis som i vanliga fall är duktiga var helt malplacerade. Nej, det var s e g t Monica |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hans låt är bra i alla fall.... ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Men hallå! Vad hade Bulgarien för låt! Var den sämst eller e det bara jag som tycker det. (blllll
Det andra länderna som sjöng var inte heller så mycket att hurra över. Då är Sarbel bäst hittills. För jag har inte hört något annat lands bidrag ännu. Men, jag undrar verkligen hur det är med sms-röstning.(lite för att endast få in pengar) Om det inte är båg ändå och de ansvariga ändå tar fram de de verkligen vill själva...... ![]() Katerina |
|
||||
|
||||
![]()
Noen som vet hvor man kan høre på de ulike eurosong-låtene? Kan ikke finne noen side..
|
|
||||
|
||||
![]()
Alla bidrag kommer att finnas på http://www.eurovision.tv/ när alla bidrag är klara , Sveriges är tex inte klara ännu så jag vet inte om dom släpper iväg alla bidrag ännu.
Nån annan som vet någon annan sida? Alex |
|
||||
|
||||
![]()
I väntan på att ESC-sajten ska släppa låtarna kan du leta upp dem på youtube. Jag har inte sökt efter några själv men sett dem via länkar som andra har hittat. Där fanns flera länders vinnande bidrag inspelade från finalkvällen då de vann.
|
![]() |
|
|