![]() |
|
||||
|
||||
![]()
30 sekunder låter bra för sådarna blyga människor som jag
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Såhär dax nästa lördag har säkert blygheten gått över ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
I morgon träffar jag Nikos och får definitivt svar på antalet gäster som är anmälda!! Tycker att 18.30 blir lagom träfftid......eller???
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nejdå!!! Den går fort!!!
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vilka kommer till festen i Lund?
Själv skall jag försöka krångla mig med fast jag de sista fyra veckorna kört som en galning mellan Mölndal, Linköping och Kista. Det blir nog ytterligare ett besök i Kista till veckan men sedan vore det kul med lite Kalimera-mat, -fest och -glam nästa lördag. /pawik |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Karin praktisk |
|
||||
|
||||
![]()
Min man kommer och köra som galning mellan Lund och Uddevalla den här veckan
![]() ![]() ![]() Men vad gör man inte för en trevlig Kalimerasammankomst ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu har jag stämt av anmälningarna med Eros! Min lista på de som anmält till mig att de ringt restaurangen stämmer inte riktigt med deras lista, men jag har sagt att det nog kommer några till då....Inga problem..Så hade de anmälningar som inte jag visste om...bara trevligt!
Jag föreslår att vi samlas mellan 18.30-19 och pratar lite över en ouzo före maten.....Vi får främre delen av restaurangen och borden står som de brukar stå där utan några särskilda arrangemang! Vi vet ju inte hur vi tänker sitta och med vem förrän vi är på plats.... JA, då kan jag bara säga att nu har jag gjort mitt! Ser fram emot en trevlig kväll! Alltså: Eros ligger nära Allhelgona kyrkan i Lund--(man följer Stora Södergatan norr ut förbi Domkyrkan..) Adress: Allhelgona Kyrkogata 4 tel:2112885 Väl mött! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för det Lissi.Nu har du gjort ditt och vi är så glada för det
![]() Nu börjar jag räkna dagarna och timmarna ![]() ![]() Då alla glada människor,vi ses på lördag ![]() Riitta och Leif ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, vi ses på lördag! Kul ska det bli!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()