|
Visa resultat för omröstning: Ska du resa till Grekland i år? | |||
Ja, jag har redan bokat. | 162 | 65.59% | |
Ja, jag ska boka senare. | 54 | 21.86% | |
Nej. | 10 | 4.05% | |
Vet inte. | 14 | 5.67% | |
Jag bor i Grekland. | 7 | 2.83% | |
Antal röster: 247. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
Sv: Resa till Grekland 2011
tror endå jag ventar til Maj så slipper jag långbyxorna var på mallorca i oktober/nov 2010 å frøs nesten ihjel. Så det vill jag gjerne slippa denna gången klarar nog å venta några veckor till. Men god tur til kreta lissi!!
|
|
||||
|
||||
Är det bara 4 personer med mig som bor i Grekland?
Yanna |
|
||||
|
||||
båtluff flyg bokat och klart
|
|
||||
|
||||
flyg ,, köpenhamn-munchen-aten t&r 3400 sek för två 18/7 till3/8 helt ok
|
|
|||
|
|||
Glädjen är hög med två resor bokade.
Myrtos på södra Kreta, två veckor i April och sedan en vecka i maj. I maj får vi se var vi hamnar på Kreta |
|
||||
|
||||
För er som bor i västsverige kan det vara intressant att www.ryanair.com/se
skall börja flyga från Rygge flygplats som ligger mellan Svinesund o Oslo till Kos biljetter t/r runt 1000kr. kan vara ett bra lågpris alternativ, Obs 10 kg packning. |
|
||||
|
||||
Citat:
Malin |
|
||||
|
||||
Citat:
Ferden går videre til Patmos,Lipsi,Kalymnos/Telendos Gleder oss veldig! |
|
|||
|
|||
Har bokat resa 29 maj.Skall fira min 50 årsdag förmodligen på NAXOS
|
|
|||
|
|||
Kul när ska ni åka dit? vi ska dit den 16 juli första gången...ska bli underbart
|
|
|||
|
|||
Vi har bokat till Aten den 29 maj,och vidare med inrikesflyg till Paros,åker därifrån direkt till Antiparos och beräknar att åka till Naxos den 2 eller 3 juni.Ni kommer att få det kanoners på Naxos har varit där i ca 10 år varje sommar.Ha det så bra.
|
|
|||
|
|||
....och för mej bär det iväg från Stockholm den 17 april till Rhodos, och därifrån till Karpathos nån dag senare....
Enkelbiljett med Fritidsresor för 497 SEK. Ingen biljett hem fixat än, den hittar jag förhoppningsvis då jag vill hem.Kanske blir det tåg hemöver, med Interrail, vi får se hure blir..... Mikke |
|
||||
|
||||
Karpathos i år
23 juni åker vi! Firar midsommar där. Charter är bra när man åker med barn. Bokade tidigt för rabatten. |
|
||||
|
||||
Samma här!
Karin som alltid längtar ner |
|
||||
|
||||
Har ingen resa till Grekland i år.
Vi får njuta av Umeå-sommaren och återkommer med all säkerhet sommaren 2012. Jag vet inte hur vi ska överleva... Bea |
|
||||
|
||||
Vi åker till Skopelos den 11 juni.
/Enigma |
|
|||
|
|||
Jag och maken ska till Agia Marina den 18 juni. Ska vara borta i en vecka, härligt.
|
|
|||
|
|||
Förra året blev det tre resor, påsk på Kreta, två veckor till Kefalonia och Lefkada i juni och Kreta på novemberlovet.
I år kan vi bara åka en gång p.g.a. restskatt men den resan är ännu inte bokad. Vi hoppas hitta en flygstol till Samos, Rhodos eller Kos. Vi har hittat billiga flyg till Aten men då blir det för långt till de öar vi helst vill till, d,v,s, Tilos och Nisyros ELLER Ikaria och Fourni. Vi kan tänka oss Agathonissi och Lipsi också. Förra årets resa till Kefalonia och lefkada var sådär och innan dess var det Serifos och Sifnos, vår första luff i Cykladerna för övrigt, och inget vi längtar tillbaka till. Så nu håller vi tummarna för billiga flygstolar. Åse |
|
||||
|
||||
Är på Kreta nu 4 veckor och nästa resa går i sept.till Evia en vecka och därefter vidare till Kreta för 5 veckor.
|
|
|||
|
|||
I år tar jag med mig min 13-åriga dotter och åker till Limenas/Thassos den 15 juni. Ser fram emot 14 dagar på denna för oss helt okända ön.
Mia |
|
|