![]() |
|
|||
|
|||
![]()
LEFKAS-NIDRI O SKIATHOS,SKOPELOS .
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Favoriter är:
*trumvirvel* Amorgos, Naxos och Skopelos! *love* ![]() Hej från Lena* - Naxos i juni. |
|
||||
|
||||
![]()
TILOS förtjänar fler röster! Om man vill få både hisnande vackra, varierande vandringar över berg och dal och underbara stränder utan solstolar o parasoller!
![]() Kom just hem från en blommande vårvecka där! Catarinah |
|
|||
|
|||
![]()
FÖRR VAR DET IOS NU LETAR JAG MER EFTER LUNGNET
DET GENUINA,,, GILLAR DÄRFÖR ÖSTRA KRETA NÅN LITEN BY OCH I ÅR SKALL JAG PROVA Karpathos MEN I MITT HJÄRTA FINNS ALLTID MINNENA KVAR FRÅN DEN HÄRLIGA UNGDOMENSIOS |
|
|||
|
|||
![]()
För mig är och förblir det NAXOS, dit kan man återvända hur många gånger som helst!!
Kicki |
|
||||
|
||||
![]()
SANTORINI!
Om 12 dagar är vi där! ![]() ![]() ![]() Moster |
|
|||
|
|||
![]()
Kythira!!!
Känns överflödigt att motivera varför... Anki |
|
|||
|
|||
![]()
hej mykons för vår familj
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Instämmer!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vår favoritö är naturligtvis Kalymnos.
Systrarna Lena o Siv ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vad roligt med någon mer som säger Kos!!! Den ön har verkligen allt. Åker snart dit igen och vet att jag garanterat får en toppensemester.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hm... Inlägget hamnade visst inte där det skulle. Tryckte på Kos44:s snabbsvarsknapp på andra sidan. Men det får stå kvar ändå.
Senast redigerad av Katharina den 2006-05-22 klockan 18:27. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Inläggen hamnar i kronologisk ordning. Vill man underlätta för folk att förstå vem man riktar sig till kan man citera nån rad ur inlägget man svarar på - eller helt enkelt börja inlägget med ungefär Kos44: |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Hur gör man då? Ser ingen sådan knapp?
|
|
|||
|
|||
![]()
Amorgos, men det kommer säkert fler.
Rossa. |
|
|||
|
|||
![]()
Tycker det är lite konstigt att ingen har nämnt Cypern, halva tillhör faktiskt Grekland!
Cypern blir nog iaf mitt förstahandsval men Rhodos kommer tätt efter. I sommar bär det av till Lefkas, vi får väl se vad den hamnar i rangordningen. /Ida |
|
|||
|
|||
![]()
Du kommer att älska Lefkas-min favoritö.Tillsammans med underbara Milos
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat: