|
||||
|
||||
Sv: Jag har bestämt mig!
|
|
||||
|
||||
HÄR är jag och det går fortfarande riktigt riktigt bra På söndag kväll passerar jag 2 rökfria veckor och går in på den 3'e
//Zanét |
|
||||
|
||||
Ni måste vara envisa av er när ni har klarat av detta så bra
Riitta |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citat:
// Helén |
|
||||
|
||||
Citat:
og, kan DET være en ny "nisje" for Janne : " SLUTT Å RØYKE MED KALIMERA" oppbakking/støtte er jo viktig Kari |
|
||||
|
||||
Har Ni fått tillbaka smak & luktsinnet än?
Starkt jobbat!! //PO |
|
||||
|
||||
Inte direkt, men det kommer väl det också så småningom.
Däremot har jag fått ett problematiskt jättesug efter godis som emellanåt gör mig smått galen. Förstående sambon köpte igår med sig en chokladkaka hem och det tog inte många minuter innan den var uppäten Till skillnad från förr så smakade den inte sådär supergod så smaksinnet har kanske ändrat sig trots allt... //Zanét |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Välkommen i klubben! Du måste nu avlägga det heliga löftet att aldrig någonsin yppa för någon (kvinnlig) rökare att choklad inte är lika gott utan ett blos... Låt dem tro det så som du och alla vi andra en gång gjorde!!
|
|
|||
|
|||
Citat:
Jag tycker tvärtom..TALA OM DET..Då är det ju dubbelt så bra att sluta röka för då spar man BÅDE cigarettpengar och chokladpengar och kan åka ännu oftare till Grekland!! Lissi - som älskar choklad |
|
||||
|
||||
Ja, både på gott och ont, men nu har jag dessutom åkt på en rejäl förkylning så för tillfället doftar det inte mycket...
// Helén |
|
||||
|
||||
Citat:
// Helén |
|
|||
|
|||
Jag hoppas VERKLIGEN att ALLA rökare som är på den Kalimerafesten SOLIDARISKT avstår från att röka.EN kväll kan de säkert avstå!
Lissi - som provocerar |
|
||||
|
||||
Citat:
// Helén - som i kväll käkat godis i mer än måttliga mängder |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi - som aldrig rökt och som därför inte vet.... |
|
||||
|
||||
Så är det Lissi även om jag inte skulle vilja kalla det egoism
Rökaren vill vara solidarisk mot sina medsystrar och medbröder och vill gärna likt ett flockdjur vara där deras likar finns. //Zanét |
|
|||
|
|||
JA men , nu tycker jag att Hellen får ange tonen på Kalimerafesten...Det är hon banne mig värd!!!
Lissi - som tycker att Zanet och Hellen är JÄTTEDUKTIGA!! |
|
|