![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Äh, choklad och cig är ju inte gott. Choklad och lakrits ska det vara!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Zanét ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Du ser Zanet; Livet ÄR inte slut för att Du slutat röka
![]() ![]() ![]() Lissi - full av beundran! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tackar! Är nu inne på tredje veckan!!!
// Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
... Jag är på gång...! Började förbereda mig i helgen och idag har jag, sen i morse 04.45 när jag klev upp till nu när kl är 19.50, endast trillat dit på fem ciggar! ![]() ![]() ![]() Nu har jag bestämt att den här veckan får bli nertrappningsvecka för att senast måndag nästa vecka vara rökfri. Jag ska inte använda mig av varken plåster, tuggummi eller tabletter så jag har laddat upp med morötter och apelsiner på jobbet. En kollega har gjort en liten "kalender" där jag ska fylla i antalet så jag verkligen kan SE hur det går. Nåja, det får ta den tid det tar men hoppet lever ju att jag ska klara av det. Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag menar inte att man inte skall lägga av tvärt, men jag har verkligen bestämt mig och har all tänkbar uppbackning och mentorer både hemma och på jobbet och jag är jätteglad för att nicotugg finns, är nu efter drygt 14 dagar nere på 4-5 st/dag // Helén- som idag belönade dottern med en jacka för 1200kr utan att blinka. Det är hon värd! Hoppsan, hur ska det bli med den planerade extra resan till Grekland, det återstår att se ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vad bra att du ger dig på det igen, Hjalta99! Vi håller tummarna
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Imorgon kväll har jag varit rökfri i 3 veckor och går sålunda in på den 4:e veckan ![]() ![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
..och Zanét, vad härligt att slippa Micro Tabs, själv håller jag mig på 4-5 tuggumi per dag och det är jag nöjd med. // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
// Helén- som idag skall äta ute, för första gången på länge, som rökfri. |
|
||||
|
||||
![]()
Då får du ju nytta med en av de STORA fördelarna med att inte röka: man slipper förstöra en god middag ute med stress över att man inte får röka
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ZANÉT!
Nu är det allt ett bra tag sedan vi dunkade oss i ryggen ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
HELÉN!
Här kommer en dunk tillbaka ![]() //Zanét ![]() Snart 4 hela rökfria veckor ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ni är otroligt duktiga!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis! So far so good!
![]() ![]() ![]() Verkligen strongt - häng i, ni kommer aldrig att ångra er! ![]() |
![]() |
|
|