|
|||
|
|||
Sv: Hälsning från sjuksängen
Härlig läsning👍👍👍
|
|
||||
|
||||
Skickar Mass' or av❤️❤️❤️ till dig!!
/ Kajja |
|
||||
|
||||
Har saknat dig här på forumet. Skönt att höra att det går framåt med rehabiliteringen. Skickar en stor kämpa-på-kram! ❤️
|
|
|||
|
|||
Så härligt att höra om dina framsteg. Du är en riktig kämpe.
Kerstin |
|
||||
|
||||
Så skönt att höra att det går framåt med din rehab, du verkar vara en riktig kämpe med positiv inställning. Lycka till med din fortsatta rehab.
Maria |
|
|||
|
|||
Tack för att du delar med dig, Masse❤️
Härligt att höra att det går framåt i allt från rörelse till att klara dig så mycket mer själv. Det är ju de små framgångarna som leder framåt och du verkar ha koll på det viktiga med delmål. Ja, som så många andra skriver så är du verkligen en fantastisk kämpe. Att du kommer framåt är förstås också en kombo med din initiativrikedom och ditt driv att finna vägar fram till målet. Jag hejar på dig och visualiserar dig görande en full bananas ☀️-varm kram från mig |
|
||||
|
||||
Du verkar ha en enorm livsglädje och det gör nog bara gott för dig.
Och du ska även veta att du överför glädje till oss också genom att du finns här på forumet och skriver! Kämpa på hälsar Birgitta! |
|
||||
|
||||
Så full av beundran över din positivitet! Fortsätt kämpa, så tar du dig igenom detta ❤️
/Netwolf |
|
|||
|
|||
Masse,
du hjälper oss andra med lättare problem att försöka kämpa på. Vilket föredöme du är! Snart tar du trappen och släpper också rullatorn. Dina inlägg är också uppskattade, ska du veta! / Jannis med hälsningar från Östersund |
|
|||
|
|||
Du är en riktig kämpe, jag har den största beundran för dig och ditt focus att bli återställd
|
|
||||
|
||||
Masse, tänkte på en sak...
Jag, och säkert många fler, har faktiskt sett dig här på forumet med dina många kommentarer efter andras inlägg. Så helt osynlig har du ju absolut inte varit..tack o lov / Kajja |
|
||||
|
||||
Citat:
Maria |
|
||||
|
||||
Bravo Masse! Fint att du kämpar på så bra. Det känns säkert skönt när man märker att det lönar sig att träna. Fortsätt så blir det bara bättre.
Sen blir det kanske Grekland vid något skede. / Anne |
|
|||
|
|||
Med den inställningen och kämpaglöden du innehar är det inte KANSKE Grekland. Självklart väntar fina upplevelser i vårt kära Grekland på dig igen Kämpa på, vi tror på dig.⁷
Kerstin |
|
||||
|
||||
Du är helt fantastiskt Masse som kämpar som du gör, och det är ännu mer fantastiskt att du blir sakta bättre. Hurra!
|
|
||||
|
||||
Tack tack alla ni kära vänner som stöttar och uppmuntrar mig så mycket. Det känns fint!
Tänk att man aldrig blir för gammal för att lära nytt! Jag har fått så många nyttiga insikter det senaste halvåret. Bl a att det är kul att hela tiden sätta olika konkreta delmål på saker som man vill och behöver klara för att tillvaron ska bli smidigare, bekvämare eller trevligare. För varje sådant delmål så slår sedan min nyfikenhet till och jag börjar klura på olika sätt för att klara det. Sen är det bara till att försöka, testa och greja på olika sätt och så ..... plötsligt så lyckas man! Och då blir man ju lite glad och genast börjar hjärnan gå på högvarv igen för att komma på något mera som man inte vet att man kan. Tänkte på en sak! Rubriken på den här tråden börjar ju kännas lite mossig och missvisande. Jag känner inte att jag befinner mig i sjuksängen längre. Kanske borde tråden istället heta "Hälsning från Rehab-jobbet". Det visste ni inte att man kan göra en sådan ändring eller hur? Ja, alltså jag kan nog inte ändra det själv, men Janne kan säkert! Ha ha ha! Och Trevlig Resa önskar jag till alla er som har sådant på gång! Masse |
|
|||
|
|||
Härligt att höra att det går framåt för dig, Masse!
Du är verkligen en kämpe av stora mått Hur säger man,.. jo: Nöden är uppfinningarnas moder.... Catlady, som önskar dig fortsatt och snabb bättring...... |
|
||||
|
||||
Jag kunde.
|
|
||||
|
||||
Ha ha ha!!! Det var väl det jag visste! Ingenting är omöjligt!
Masse |
|
||||
|
||||
Sv: Hälsning från Masses Rehab-jobb
Mycket bra jobbat Masse
Kämpa på bara! //Conny |
|
|