|
|||
|
|||
Sv: Musiktavernan Pelagos....
Och vi som åker hem den 16:e..en annan gång kanske Mia!! vi lär väl kanske mötas då
|
|
|||
|
|||
.......ha så kul å kopiera sidor ur Kalimera å ta me er.....
Mikke (KfK) |
|
|||
|
|||
Ska vi göra......
|
|
|||
|
|||
......då ses vi kanske på flygplatsen, jag dimper ner på Karp den 16 vid 12-tiden.....
Mikke (KfK) |
|
|||
|
|||
Och vi far iväg hemåt vid 12.45 tror jag det var....Åker du med Apollo ner??
Vi får vinkas på flygplatsen då |
|
|||
|
|||
.....yep,jag kommer med NovAir........så det är väl samma kärra ni ska hem med,va??Kolla efter en liten, skrynklig, tunnhårig göbbe med smala ben å ölmagge....
Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
Fick alldeles nyss sms från inkfish som säger att hon hela dagen trott att hon skulle lägga sig kl 8 ikväll eftersom hon steg upp 3:45 i morse. Men det skiter sig rejält eftersom det är svårt att slita sig från Pelagos
Hon hälsar till Cia, Mikke och alla andra, även från Kari och Arne! Härligt att höra va!! |
|
||||
|
||||
Citat:
Men vad gör vi andra här uppe bland nordanvindarna //Zanét |
|
||||
|
||||
Citat:
De har det säkert alldeles...alldeles...underbart och här är det 10 grader och regn! Ivi |
|
|||
|
|||
Citat:
Lustigt nog var det en kompis som ringde igår och berättade att även han hade fixat biljett till Karpathos nu på torsdag...Föga anade han att jag dimper ner dan därpå.....Fixade rum åt honom hos Tant Eva på Mertonas, så nu blir det en till på vår improviserade KalimeraFest på Pelagos....Sen sticker systrarna Fellman eller om dom redan är där...... Takkar så mycket för hälsningen och sms:a tebax..... Mikke |
|
|||
|
|||
.......pinglade Pelagos nyss & fick tag i Manolis Panaretos, brossa till Xroni.Det är (av nån anledning) alltid han som hämtar mej på flygplatsen.....
Det var full gas, musiken flödade och Manolis langade över telefonen till.....systrarna Fellman, som satt där och diggade...Det var tredje gången på Karp för Anita och andra för Mia..å rom bodde på Garden Villa, i "mitt" rum...och kanske kommer StenA + Anita ner lite senare i september...får vi hoppas! Mikke (i packartagen) |
|
|||
|
|||
Hej!
Nu har vi Kalimister varit pa Pelagos flera ggr och det rullar pa bra!!Forvanansvaert mycket folk, aeven pa udda dagar....De flesta som passerar gar forbi pa andra sidan och stannar lite for att lyssna, sa jag skulle vilja saetta dit nagra baenkar for dom me trutta ben.....Kanske blir det sa, vi far vael se.....Har satt dit en ny fin hasp pa insidan pa herrarnas toalett, av maessing....enkelt & funktionellt.... Mikke |
|
||||
|
||||
Citat:
Anita (En vecka kvar) |
|
||||
|
||||
Bra Anita och påminna honom så han inte ligger på latsidan för länge
Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Intygar ögonvittnet inkfish som provspolade den senast i förrgår. |
|
|||
|
|||
Citat:
(!), d.v.s att den lilla blanka knappen som man med viss moda och besvaer trycker NER, aer egentligen en litten luftpump som laettar pa gummigrejen i botten..... Sen haja jobbat ida pa Zephyros,sa de sa.... Mikke |
|
||||
|
||||
Citat:
Anita Senast redigerad av a_fellman den 2005-09-25 klockan 20:04. |
|
|||
|
|||
Citat:
Ha det skönt! Anki |
|
||||
|
||||
Idag sms:ar Cia att det var en ovanligt trevlig kväll på Pelagos igår.
Ett stort grekiskt sällskap var där och så småningom dansade alla! Alla fyra bröderna Panaretos var där och sjöng (utom Manolis som skötte kassan). Fler som hade kunnat tänka sig att vara där??? Senast redigerad av Elisabet den 2005-09-27 klockan 10:02. Anledning: ett s för mycket... |
|
|