|
||||
|
||||
Sv: Vem vinner Allsvenskan..
Citat:
Tobbe |
|
||||
|
||||
SE där ja "para poli" det blev ju tre pinnar för ditt GEFLE..Grattis.
|
|
||||
|
||||
Ja det verkar tyst och stilla här me...
Men men fotbollen rullar på, för vissa rullar den år rätt håll. Men sedan rullar det åt andra hållet för vissa lag..10 poäng upp till toppen ...nja det är väl inte omöjligt.. Åker nu på lördag till Samos, så ni får ha det så bra i 14 dagar // Kastas |
|
||||
|
||||
Trevlig resa!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Finns det redan en tråd om var man kan se Allsvenskfotboll i Grekland eller har ni som vet lust att skriva här kanske.
Jag vet att det är många som vill se AIK på sin Greklandsemester Ni kanske vet nån bar på Naxos? Fyll gärna på ö för ö..... |
|
||||
|
||||
Jag tror inte att du hittar något ställe där du kan se svensk fotboll på teve.
|
|
||||
|
||||
Jo, jag har faktiskt sett barer i Rhodos stad som visat allsvenskan.
|
|
||||
|
||||
Måste varit Elfsborgs matcher då.
|
|
|||
|
|||
Olympiakos kan du se på Nova sport. Det är ett bättre alternativ än både AIK och AEK. Olympiakos vann i går med 5-0 mot Levantiakos med bättre spel än fotbollen i Sverige. Bra namn du valt förresten!
Jag tror som Janne att du inte har möjlighet f.n. Under Off Season händer det att enstaka svenska matcher visas. Via datorn kanske? / Jannis |
|
||||
|
||||
Det hör ju inte hit, men är ändå en rolig händelse:
Jag gled in på ett pensionat i Egiali snyggt klädd i en GIF-tröja. Han frågar direkt; -What team? - Oh, it's a small swedish countryside team, you don't know them. -what team? insisterade han. -It´s Gefle. Han sken upp och sa: -AAh, Gaevle, very good home-team. Det visade sig att han bettade ganska hårt på nått nätbolag och hade bra koll på Allsvenskan. /Det går tungt nu! |
|
|||
|
|||
Citat:
Det var precis en stream jag tänkte på, vet att grekerna bettar en hel del på allsvenskan plus att det kanske finns nån svenskbar som streamar Allsvenskan Det lär visa sig på plats om inte annat. Olympiakos som var i Aten 1999 och såg AIK spela mot Aek |
|
||||
|
||||
Vilken underbar syn som mötte oss när jag och min fru klev på SAS planet på Samos lördag kväll..
Över varje stolsrygg hänge Aftonbladet, och på första sidan såg vi en bild på Anders Svensson. Tänk att den underbara "Gamla" gubben avgjorde mot Irland, man blir ju såå glad på hans vägnar och han är värd detta.. Tack Anders du är ju bara för go.. |
|
||||
|
||||
Ja, det är han verkligen! Vi får hoppas på en repris i kväll.
|
|
||||
|
||||
Heja på GEFLE. Skönt med en fullpåängare.
|
|
|||
|
|||
4 -0 till Olympakos i går. PSG får en svår match på tisdag!
/ Jannis |
|
||||
|
||||
Och härliga 4-1 till Elfsborg...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Aj aj Malmö FF... Börjar nerverna göra sig påminda
|
|
||||
|
||||
Om vi bortser från allsvenskan en liten stund..
Grattis Pia Sundhagen och Sveriges damer för segern över Polen. |
|
|