![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Kunde inte sagt det bättre.......
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vet inte varför jag kommer att tänka på en sandlåda och små barn som diskuterar om vem som sprätte sand på vem först.
![]() Hoppas att alla har koll på sin hink och spade! Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Takk for rapporter og fine bilder, siden sist jeg takket
![]() Ideelt sett b ø r man holde seg til trådemnet, og ikke " spore av" ![]() Men siden vi bare er mennesker, lar oss rive med/glemmer oss, så blir det lett noen avsporinger ![]() ![]() Jeg, og veldig mange andre har nok opplevd "avsporinger" i trådene våre, Sunny ![]() Ønsker deg fortsatt fine dager på Hydra, Uansett vær ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Ja, det blir OFTA så i trådarna att det avviks från trådskaparens ämne.. är själv en av dem som lätt kan börja skriva om något helt annat.. . ![]() . ![]() I vilket fall som helst tog jag mig friheten att markera att nu räcker det... ![]() Sunny, direkt från åskoväder på Hydra..känner mig dock ändå trygg som inte ska iväg med någon båt i detta väder...nu blir det bara värre och värre.. hällregn och åska i 2 timmar.. hur ska det sluta.. ![]() Senast redigerad av Sunny12 den 2015-10-23 klockan 08:55. |
|
||||
|
||||
![]()
Äventyret tog nog hårt på dina krafter!
Har samma bild på denna lilla hotell från förra sommaren,tyckte också om Kamini! |
|
|||
|
|||
![]()
Du behöver inte be om ursäkt Lissi..
![]() Men sen när det blir flera följdfrågor huruvida det beror på kemikalier i behandlingsvätskan de använder osv..då tycker jag att ni som är intresserade av att diskutera besök hos frissan kan starta en egen tråd om det!.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ja, en riktigt charmig by...där skulle jag vilja bo någongång!.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Läkaren jag träffade frågade dock inte alls....Intressant! Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Fina bilder Kari..ja där är en av tavernorna i Kamini gått förbi där flera ggr... har dock inte ätit där än...
![]() Sunny, precis hemkommen från en vandring till Kamini i gränderna. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Nej, jag skulle aldrig sätta mig på en åsna i en lång uppförsbacke heller...det var mer som ett skämt i mitt tidigare inlägg... jag kämpar på och går själv... ![]() |
![]() |
|
|