|
||||
|
||||
Bra film
Ni som är pigga nog att vara uppe sent får inte missa filmen Il Postino som visas på TV 4 klockan 00.15 i natt. Det är en av de finaste filmer jag någonsin sett. Massimo Troisi som spelar huvudrollen dog någon vecka innan filmen hade premiär. Något som lyfter filmen till ännu större höjder. Ni förstår varför när ni sett filmen.
Missa inte! PS. Filmen utspelar sig i Italien kanske är bäst att tillägga. |
|
|||
|
|||
Sv: Bra film
Håller med Janne att det är en av de finaste filmer som gjorts...Den och Cinema Paradiso glömmer jag aldrig!
Tack för tipset..ska spela in filmen...Synd bara på de förbaskade reklampauserna!!! Lissi - som diggar grekisk musik just nu! |
|
||||
|
||||
Citat:
En variant på nämnda ordspråk utbrast en som hade extremt mycket ogräs på tomten: Jag vet inte om jag ska kratta eller gråta. Senast redigerad av Kalimera den 2006-03-10 klockan 19:02. Anledning: Stavfel, igen ;-) |
|
||||
|
||||
Filmen är en klar favorit även här. Har sett den 5 ggr.
Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
/Abi |
|
|||
|
|||
Citat:
Vad gäller reklam på inspelade filmer, så blir det ÄNDÅ trist, fast man kan spola förbi.... Lissi - som njuter av Loudovikos ton Anogion Senast redigerad av Lissi den 2006-03-10 klockan 15:50. Anledning: Tillägg |
|
||||
|
||||
Här kommer det att bandas! Eftersom ni lovar att den håller samma klass som "Cinema Paradiso" (en riktig favorit), så kommer jag absolut att ha en höjdarstund när jag ser den.
Att skratta och gråta=livet Ivi |
|
|||
|
|||
Håller med dig Janne. Filmen Il Postino är nå´t alldeles speciellt....så gripande... Cinema Paradiso har jag däremot inte sett, tack ni som tipsade om den.
//Carina Citat:
|
|
|