|
||||
|
||||
Foton
Sitter här och försöker få till ett album från Zakynthos.
Nu händer det igen; flera bilder lägger sig på sidan eller upponed Varför? Har undrat om detta förut men inte fått nåt riktigt svar på hur jag ska få bilderna på rätt håll. Har vänt på fotot och sparat om men det blir samma resultat när jag laddar upp bilden igen Nån som vet?! / Kajja |
|
||||
|
||||
Sv: Foton
Samma sak händer med min nya mobil då och då.
Men aldrig med min antika Doro. Därför föredrar jag att fota med den trots att den tar sämre bilder. Kanske vi får ett svar. Birgitta. |
|
||||
|
||||
Jag är inte säker, fast jag borde vara det, att bilder som är ”stående” hamnar snett, och att bilder som är "liggande" hamnar rätt.
|
|
||||
|
||||
En av de finaste kvällsbilderna från Zakynthos men på sniskan ! Det du skriver Janne stämmer ibland. En stående bild hamnade rätt och en liggande hamnade upponer. Men de som funkade finns nu i mitt album på min profil. / Kajja |
|
||||
|
||||
Jag lyckas inte ens att lägga upp en bild för några år sedan fick jag in en bild efter långt knåpande, men sen dess har jag inte fått till det.
|
|
||||
|
||||
Den här bilden från hamnen på Fourni tyckte jag var fin. Men den fick jag ingen ordning på. Birgitta. |
|
||||
|
||||
Citat:
Gerakas var ju på en av bilderna, och det är en av mina favoritstränder på Zakynthos. |
|
|||
|
|||
Vilken fin bild Kajja! (fast den hamnade på sniskan )
|
|
||||
|
||||
Citat:
Jag har försökt med många kort jag ville ha med i mitt album men tyvärr "sniskade" dom.. 🙃 Men på Instagram funkar det Det är komplicerat det här med cyberspace..haha / Kajja |
|
||||
|
||||
Det är det verkligen, jag sliter mitt redan gråa hår varje dag.
|
|
|||
|
|||
Citat:
Kerstin |
|
||||
|
||||