|
||||
|
||||
Vårt grekiska bröllop - fortsättning?
När kommer fortsättning på den här underhållande berättelsen, Janne?
Enigma som är övertygad om att även andra är nyfikna på er bröllopshistoria. |
|
||||
|
||||
Sv: Vårt grekiska bröllop - fortsättning?
Citat:
Jag hoppas och tror att jag inom en snar framtid får ett något lugnare liv, och hoppas då hinna med allt jag borde ha gjort för länge sedan. Bland annat att skriva färdigt berättelsen om mitt bröllop. En bild kan jag bidra med så länge. Det här är efter vigseln, efter att vi dansat brudvalsen (som var Sagapo). Vi hade bjudit in ett gäng folkdansare som lärde alla gäster att dansa. Till livemusik. |
|
||||
|
||||
Tack för den fina bilden, Janne!
Man kan bara föreställa sig vilka underbara minnen har ni själva från erat bröllop i Grekland. Vi kommer att vänta på fortsättningen av bröllopsförloppet. Hälsningar Enigma |
|
||||
|
||||
Tack för trevlig och rolig läsning, ser med spänning fram mot del 7.
|
|
||||
|
||||
Ja, verkligen underhållande läsning. Varje gång väntar man med spänning på kommande avsnitt.
/Enigma |
|
||||
|
||||
Tack för härlig läsning! Man måste säga att ni förberedde er noga! När jag tycker att det kunde knappast vara mer vackert och romantiskt än så, då blir det också roligt med den envetna åsnan. Underbart!
|
|
||||
|
||||
Nu börjar det bli spännande, för nu kommer snart det som jag inte läst tidigare!
Jättekul att läsa om era bröllopsplaner och om bröllopet! |
|
||||
|
||||
Instämmer med att det är jätte-jättekul!!!
|
|
||||
|
||||
Troligen dröjer det lite innan resten kommer. Höstens odyssé börjar om några timmar och det är inte säkert att jag hinner skriva under resan.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Fast ska ni åka mitt i bröllopsplanerna så ska ni, inte mycket att göra åt det! Några timmar? Strax alltså! Ha en trevlig turné, vi ses säkert här i R! Yanna |
|
||||
|
||||
Jag har med mig bilder, frågan är bara om tiden finns.
Citat:
Men innan vi reser till Grekland ska vi se lite av Sverige. Återkommer om det. |
|
|||
|
|||
Önskar Er en trevlig tur,,både i Sverige och Grekland.
|
|
||||
|
||||
Har följt bröllopets förberedelse här på hemsidan. Jag hann läsa nummer elva, tror jag, sedan åkte jag till Paleochora några veckor och nu när jag kom hem kan jag inte hitta resten. Jag är så nyfiken, var kan jag hitta resten av berättelsen?
Lena |
|
||||
|
||||
Resten finns inte på kalimerasidan. Den hoppas kommer någon gång.
|
|
||||
|
||||
Neeeeeeeeeeeej
|
|
|