|
|||
|
|||
övernattning amorgos
Ska till Naxos några veckor mitt i värsta juli (!) och vi tänker oss en/två övernattningar på Amorgos. Måste vi boka nu hemifrån eller törs vi chansa att något finns ledigt när vi kommer t. Naxos o kan boka därifrån?
/Emma |
|
||||
|
||||
Sv: övernattning amorgos
Juli ska inte vara några problem, ni kan åka dit och kolla på plats. Det kommer att vara många rumsuthyrare vare sig ni ska till Katapola eller Aegiali.
|
|
|||
|
|||
Re: övernattning amorgos
åh va bra....då chansar vi och kollar när vi är på Naxos! Vart rekommenderar Ni att vi bor när vi bara är där något dygn!?
/Emma |
|
|||
|
|||
Det beror på vad ni vill ha. Jag älskar Egiali, där finns en fin strand mitt i byn om man vill ha det och en magsi stämning i gränderna på kvällen. Barnfamiljer brukar gilla Egialia just för stranden. Men jag vet också andra som älskar Katapola...
|
|
||||
|
||||
Sv: Re: övernattning amorgos
Det beror lite på viken båt ni kommer med. Blue Star lägger vissa turer till i Katapola och vissa i Egiali. Skopelitis lägger till i Katapola. Om jag skulle stannat en eller två nätter på Amorgos skulle jag valt att bo i den by som båten lägger till i. Då slipper man transporten mellan byarna.
|
|
|||
|
|||
Om en vecka är vi i Aegiali förhoppningsvis klockan 01.50 (eller 01.10). Hurray!
Vad tycker ni, måste vi boka rum i förväg? Or väntar rumhyrarna där trots att det är natt? |
|
|||
|
|||
Rumsuthyrarna kommer att stå på plats!
Våga |
|
|