|
|||
|
|||
Min artikel om skiathos
http://www.goeurope.se/news/viewBlog...r-dig-besviken
Om ni trycker på länken kan ni läsa en artikel jag skrivit om skiathos! Underbar ö! Om ni gillar artikeln, vore jag jättetacksam om ni röstade på den! |
|
|||
|
|||
Sv: Min artikel om skiathos
Läst och röstat :-) längtar till grekland!
|
|
|||
|
|||
tack så mycket, vad snällt!
ja, duu det gör jag med!!! |
|
||||
|
||||
Jag röstade också. Din artikel lockar till ön.
Enigma |
|
|||
|
|||
Jag röstade också! Men är det inte Skopelos som är Mamma Mia-ön? Skiathos är väl bara med lite lite i början?
|
|
|||
|
|||
tack tack !
jag läste tidigare en blogg, som bloggade om mamma mia inspelningen som skedde på skiathos. men det är troligt att scener även spelades in på skopelos just eftersom de är grannöar. tror faktiskt att båda öarna var med i filmen, så båda blir väl mamma mia öar! |
|
||||
|
||||
Jag är inte så insatt i ämnet, men skulle man inte mer rättvist kunna säga att
Skiathos är ungefär 10% Mamma Mia och Skopelos 90% Vyerna i filmen är definitivt övervägande från Skopelos iaf! |
|
||||
|
||||
Citat:
Det stämmer ... På Skiathos spelade man väl endast in scenen i gamla hamnen i början av filmen. Alltså där de tre "fäderna" träffas pga att man missar båten till Kalokairi (Skopelos). Några dansscener spelades in i närheten av Volos på fastlandet, en del scener i Pinewood Studios i London och resten på Skopelos. Hälsar C@nny |
|
||||
|
||||
Under tiden vi väntade på vår båt över till Skopelos så hann vi prata lite med reseledaren .
Han sa att Skiathos fick hela äran men det är Skopelos som är Mamma Mia . Själv var vi jo på Skopelos och håller fullständigt med honom . Birgitta |
|
|