Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Milos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2009-06-02, 19:17
London-Jenny London-Jenny är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2009
Inlägg: 9
Standard Hotell Corali / Milos

Hej!

Jag undrar om någon har bott på hotell Corali i Adamas på Milos relativt nyligen? Isåfall undrar jag om ni tyckte det var ett trevligt och prisvärt hotell och om det fanns kylskåp/luftkonditionering på rummen.

Tack för hjälpen. Mvh Jenny
Svara med citat
  #2  
Gammal 2009-06-22, 21:08
Rosander Rosander är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jun 2009
Ort: Göteborg
Inlägg: 1
Standard Sv: Hotell Corali / Milos

Hej Jenny,

Vi ö-luffade för 2 år sedan & då var vi bla på Milos. (Absolut en stor favorit!!!)
Kan INTE rekommendera Corali. Det ligger en bit bort från hamnen & det var fuktskador & luktade illa. Vi bodde inte där mer än 2 nätter, sen flydde vi vidare .
Vi bodde några dagar på hotell Delfini. Det var jätte mysigt & låg nere vid hamnen. (till vänster när du kommer in med båt)

Om ni åker till Milos så får ni inte missa att åka till Sarakiniko. Ser ut som man hamnat på månen. Har tagit masssssssa bilder från Milos & har mer tips på boende om ni fortfarande är intresserade??
skicka mig gärna ett mail.

Sarah
Svara med citat
  #3  
Gammal 2009-06-22, 23:06
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2005
Inlägg: 4 604
Standard Sv: Hotell Corali / Milos

Citat:
Ursprungligen postat av Rosander Visa inlägg
Vi bodde några dagar på hotell Delfini. Det var jätte mysigt & låg nere vid hamnen. (till vänster när du kommer in med båt)

Om ni åker till Milos så får ni inte missa att åka till Sarakiniko. Ser ut som man hamnat på månen. Har tagit masssssssa bilder från Milos & har mer tips på boende om ni fortfarande är intresserade??
skicka mig gärna ett mail.

Sarah
Eller ännu hellre- lägg frågorna och svaren här
Det är ju grundtanken med ett forum.

Vi har också bott på Delfini- inget jag kommer att göra igen om jag återvänder till Milos, vi var tre personer som frågade om det fanns rum, javisst fanns det! Två sängar och absolut ingen plats för någon extrasäng. Det blev två nätter med ytterst lite sömn.
// Helén
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT