|
||||
|
||||
kalimeratröjor.....
Janne... har du några t-shirt med kalimeratrycket?? det skulle vara häftigt att visa upp sej med där på öarna.eller finns det något annat sätt att känna igen andra kalimeradiggare??...Jan
|
|
||||
|
||||
Sv: kalimeratröjor.....
Citat:
|
|
||||
|
||||
Tyvärr har vi inga t-shirts längre.
|
|
||||
|
||||
Netwolf, det skulle vara jobbigt att hela dagarna gå omkring och göra hang loose eller kaninöron eller ... Det skulle möjligtvis fungera om jag samtidigt håller ett litet glas ouzo eller raki?
I vår när jag sitter med ett litet glas ouzo - Tilos eller Kreta - ska jag testa och göra en Netwolfare. Senast redigerad av sjöborren den 2015-03-03 klockan 10:00. |
|
||||
|
||||
Citat:
Kanske en Netwolfare, kunde va nåt..? /Netwolf |
|
||||
|
||||
Ett bra sätt att finansiera dina greklandsresor ...
|
|
|||
|
|||
Tänk att jag tycker precis tvärtom.. så skönt att vara anonym.. jag åker inte till Grekland för att i första hand träffa svenskar, då kan jag stanna hemma!..
|
|
|||
|
|||
....du är då för härlig.. din fru kan ju inte ha en enda tråkig stund!..
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ÅH... en sån vill jag ha... .....
|
|
||||
|
||||
Annars kan man göra som Ulla och Roger, de gör egna Kalimeratröjor i olika färger. Har sett flera av deras kreationer, de ser ut exakt som de vi hade, och självklart är de jättesnygga, och väcker stor uppmärksamhet. |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Men Sunny ... Om du skulle gå omkring med en Netwolf-tröja vore du ju inte anonym längre.
|
|
|||
|
|||
Nej, verkligen inte.. ....som du säkert förstod så var det ett skämt!..
|
|
||||
|
||||
Citat:
Siden Kalinichta kun er en avskjedshilsen, ville jeg foreslå den teksten på ryggen til Kalisperatrøya Jeg er lykkelig eier av hvit, blå, svart og lyseblå Kalimeratrøye Jeg mangler kun den gul/blå i samlinga, den var for svensk for meg |
|
||||
|
||||
Vadå skämt? Det är ju på väg en i posten till dig...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citat:
Samt även den som var ljust, ljust grå. Det ljusblå linnet var för litet för mig, så den gav jag bort. Gulblåa Birgitta. |
|
||||
|
||||
Citat:
Jeg har ingen linnet, min lyseblå er en litt "eksklusiv" Trøye |
|
|