|
|||
|
|||
Reseberättelser
Hej är helt ny med detta forum. Har läst att endel av er hänvisar till olika reseberättelser de skrivit. Hur hittar jag reseberättelser ?
|
|
||||
|
||||
Sv: Reseberättelser
Gå in under 'resebrev' till vänster och sen under det år du vill titta på. Där hittar du massor av fina resebrev!
|
|
|||
|
|||
Jill!
Välkommen hit ! Jag håller med om att resebreven är härliga, både att läsa och skriva. Men ännu bättre är alla album med bilder från olika platser som alla medlemmar kan lägga in. Se här ovanför under Nätverk...sen bilder&album. Jätteinspirerande! Både nya och "gamla" platser lockar! Lissi |
|
|||
|
|||
Kan du beskriva lite mer vad du menar att jag ska gå in. Kan ej hitta någon rubrik med resebrev har i och försig inget annat heller till vänster. Kanske att jag ej har gjort allt rätt när jag blev medlem i forumet. Blev ju så glad att få ta del av all info som ni andra delar med er och att jag bara lyckades bli medlem i forumet
|
|
||||
|
||||
Ser du inte det blåa runt "forumrutan"? Och Kalimeraloggan uppe till höger?
|
|
||||
|
||||
Jill, om du letar efter resebrev från någon speciell ö eller plats så finns det ett enklare sätt att hitta dem:
Överst på förstasidan finns en rullgardinsmeny "Snabbval resmål", du klickar på det resmål du söker, scrollar ned, och längst ned på sidan hittar du en länk till de resebrev som finns från just det resmålet. Där finns mycket intessant läsning och även många fotoresebrev med fina bilder. Ann-Kristin |
|
||||
|
||||
Citat:
Det låter som att du lyckats hitta in till forumet utan att få menyerna runt omkring med dej. Gå in på http://www.kalimera.se/ så borde du hitta en massa annat som du inte hittat tidigare. Mvh Janérik |
|
|||
|
|||
Hej Janerik. Det stämmer det du gissat. Nu har jag hittat resebreven tack vare ditt tips !! Tusen tack. Detta ger ju mig mer att läsa och fundera kring.........
|
|
|||
|
|||
Då kan Du också se "nätverk" överst på sidan. Därunder har Du Bilder& album.......där finns massor av fint!
Lissi |
|
|