|
|||
|
|||
varför blir jag hela tiden utkastad?
Hej! jag har tagit upp det här förut utan något resultat...jag blir utkastad hela tiden och jag fattar inte varför allt går bra om jag loggar in direkt när jag startar sidan...jag kan titta på inlägg som skett under dagen men så fort jag ska svara eller byta till startsidan eller något annat forum än det jag först var inne i så loggas jag ut...så jag måste logga in på nytt om och om igen varför är det så här? finns det fler här som har drabbats av den här åkomman
theresa |
|
||||
|
||||
Sv: varför blir jag hela tiden utkastad?
Brandväggen din är med all säkerhet allför hårt åtskruvad!!
Koppla ur brandväggen och försök igen. Funkar det då, korrigera brandväggen med att godkänna Kalimeraforumet. Arne |
|
|||
|
|||
tack för hjälpen ska försöka göra det...hoppas det funkar sen!
det är så tråkigt att logga in hela tiden |
|
||||
|
||||
Kan de bero på att du är inne på "kalimera.se" ? Testa "kalimera.nu" !
/ Tom |
|
||||
|
||||
Citat:
Har samma problem. Fungerar inte i kalimera.se //Chras |
|
||||
|
||||
Instämmer med övriga. Jag kan inte logga in alls på kalimera.se men har aldrig haft problem med kalimera.nu
|
|
|||
|
|||
Det visste jag inte... jag har alltid loggat in på kalimera.se...ska testa .nu istället se om det går bättretackar
|
|
|||
|
|||
nu funkar det...jag loggade in på kalimera.nu istället och nu funkar allt perfekt...inte utkastad längre...
tack så jätte mycket |
|
||||
|
||||
Varför finns det två vägar till Kalimera egentligen?? JAg var oxå inne o surrade runt på "se" -kalimera tidigare och det funkade inte alls. Hur kommer det sig att det är så??
|
|
||||
|
||||
För mig funkar båda utmärkt. Detta är skrivet i K.se
Uffe |
|
||||
|
||||
Kalimera.NU kommer fasas ut i höst eller i vinter, då funkar bara .SE, och forumet kommer funka perfekt då.
|
|
|