|
|||
|
|||
Kreta i juli, favorit i repris
Då är sommarens 2 v bokade, blev favorit i repris ,2 v på Kreta
Slog till i helgen. Hotell Ariadne i Platanes, 5 km öster om Rethymnon :-) 2a med frukost och pool. Bodde där i somras o stortrivdes. Resan har redan höjts med 10 % Hyra bil 2 dar, varannan middag hemma, ett besök i Heraklion . Skall bli skönt Först München i påsk o Zakynthos i maj |
|
|||
|
|||
Sv: Kreta i juli, favorit i repris
Härligt Carle
|
|
||||
|
||||
..... och sedan Kreta! Puhh .... Tufft, men det är smällar man får ta!
Helt rätt! Njut av livet och ta vara på möjligheterna när de finns! Trevliga resor! önskar Masse |
|
||||
|
||||
Två av mina favoritöar, Carle
Ska bli kul att läsa dina rapporter..för det blir väl såna?! Tycker ditt sätt att skriva är så..ja-a vad ska man kalla det..?..Frääänt / Kajja |
|
||||
|
||||
Härligt, Kreta är alltid bra!
/ Anne |
|
||||
|
||||
Härligt Carle!
|
|
|||
|
|||
Tur vi bokade, nu är Hotellet fullt
Självklart gör jag inlägg från mina resor på Kreta så länge paddan funkar!! |
|
||||
|
||||
Det ser vi fram emot.
|
|
|||
|
|||
Då var resan betald. 5 v till avresa
Intressant att se hur det blir, munskydd beställda. Kommer Novair att ta alla flygningar? Skulle flugit med SAS. Nu får Norrmän o danskar inte resa så kanske plan blir lediga? Blir det bara till Chania? Kan man köpa Taxfree ombord? Prisvärd sololja i 400 ml flaskor, sen en wirre på hemvägen Vara på Arlanda 3 h innan ? Kommer alla hotell att öppna? Går dom runt med färre gäster? Hur gör dom med frukosten som vi betalt för? Mask på i bussen och i affärer, sen hålla avstånd. Storhandla 2 ggr . Bunkra vatten o iste , snacks, cola, tonic. Inte åka till Heraklion o ta hop on hop off detta år, skippar nog Rethymnon med. Hyra bil i två dar. |
|
||||
|
||||
Grattis med bookningen Ja, der er mange ubesvarede spørgsmål. Meld gerne hvordan det er dernede, når du er på plads
P.S. Den danske regering har ændret rejsevejledningerne fra/til Danmark, så vi kan rejse og få turister igen fra det meste af Europa fra den 27. juni. |
|
|||
|
|||
Tack Sussi
Jag var lite oklar. Jag menade att Apollo inte flyger från Danmark före 1 september, kanske tar Novair planen åt svenskar och inte tar SAS? Men 31 juli flyger SAS till Heraklion från Arlanda för Apollo |
|
||||
|
||||
Ok. Jeg forstå. Nu er det bare at vente 5 uger
|
|
||||
|
||||
Härligt att höra att ni ska åka. Grattis!
Det ska bli mycket intressant att följa er på resan, för inget lär vara sig likt. |
|
||||
|
||||
Vad bra! Ska du resa?
|
|
||||
|
||||
Nja! Mine 3 bestilte rejser blev jo aflyst. Jeg tror, jeg ser tiden an, hvordan det vil gå dernede i sommer! Jeg overvejer at bruge min SkyExpress voucher til Kythira sidst i september, hvor det også under normale omstændigheder ikke vil være et problem at holde afstand. Det er flyrejsen og skift i Athens lufthavn, som jeg nu mest og i særdeleshed er bekymret over!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Vi får se vad Carle tycker om det när han har landat på Kreta. |
|
|||
|
|||
Kreta resan är inställd
Fick mail från Apollo Har nog att göra med Sveriges höga dödstal , i går skulle alla svenskar testas och sitta i karantän 24-36 h. kul om man åkt en v. Hoppas det blir bättre i september |
|
||||
|
||||
Re: Kreta i juli, favorit i repris
Trist Carle
Men du får invänta hösten... /Netwolf |
|
|||
|
|||
Heraklion flygplats tar inte emot vårt plan
Vi tar en v i Kroatien i stället samt bokat Lefkas 2 v i höst |
|
|||
|
|||
Hur länge var det kvar tills ni skulle ha åkt till Kreta?
|
|
|