|
||||
|
||||
Årets bilder
Har börjat lägga ut bilder från årets kretaresa , finns i album på min sida - kan tyvärr inte göra något åt att flera av bilderna är felvända... Hoppas ni kan få ut något av bilderna ändå
|
|
||||
|
||||
Sv: Årets bilder
Läckra bilder på den Engelska bron. Jag sparade ner brobilderna på skrivbordet och vände dem rätt.
Arne |
|
||||
|
||||
Ja det var en häftig upplevelse , har aldrig haft anlag för svindel men där var jag inte kaxig - min käre make tog barnen och promenerade över men jag vände efter 20 meter - och inte var det roligare att se de andra knata runt på bron och vara ensam kvar... Mycket trevligt när alla var samlade igen ...!
|
|
||||
|
||||
såg för övrigt en turistbil åka över , de hann nog inte fatta vad de gav sig in på innan det var försent ...
|
|
||||
|
||||
Tack för titten, jättefina foton som du delar med dig av!
/Annelie |
|
||||
|
||||
Tack för härliga bilder, lägger snart upp bilder från våra 3 veckor på Kreta.
En liten fråga var ligger Engelska bron. Det är bara att börja planera för nästa år. |
|
||||
|
||||
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=FGwgorxd7z8 / Tom & Bodil |
|
||||
|
||||
Du åker till shorta sfakinon men i stället för att köra ned mot hamnen följer man vägen upp i bergen igen - mot aradena ! Aradena är byn som körs igenom precis innan man är framme vid bron.
|
|
||||
|
||||
När vi var där så stannade med bilen strax innan bron och gick över, att gå
över kändes bra, man förstod inte riktigt hur högt det var föränn man såg människor nere i ravinen. :-) SL! Jukka |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag är också höjdrädd, men vågade efter mycket om och men gå över. Jag gör dock inte om det. Här finns några av de filmer jag tog där. |
|
|||
|
|||
Ta gärna en sväng ner grusvägen mot Livaniana. Där möts ni av en tandlös hippikille, Tillman. När ni ser honom vill ni nog vända. Det ville jag, men inte maken. Han gjorde världens godaste omelett, helt konstnärligt upplagd. Finns han inte där kan ni lägga pengar i brevlådan och ta det ni vill ha, skriver han själv.
|
|
||||
|
||||
Tack för titten!
Hälsningar Stinab |
|
|