|
||||
|
||||
Pythagorion Samos
Hej!
Den 24 sept åkte jag till Pyrhagorion på Samos 1v. Där umgicks jag med "Soleanti" med familj o ett par till. Vi var tillsammans 7 personer så vi bokade faktiskt bord på kvällarna. Det var en jättehärlig vecka. Sol, bad, god mat o trevliga vänner! Några kvällar i början på veckan åkte tröja o jacka på när vi satt ute o åt men i slutet på veckan kunde vi sitta i kortärmat hela kvällen. Den sista kvällen satt jag på balkongen o lyssnade på syrsorna o ville inte gå o lägga mig. Det var helt lugnt o ljummet hela natten o det var 30 september! Maria |
|
||||
|
||||
Sv: Pythagorion Samos
Ja, visst är det härligt väder till långt in på hösten. Vi hade 30 dag 1-2 och sen sjönk det till 25-26 nyss på Santorini
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Ja er resa verkade väldigt härlig oxå!
Så goda matbilder!! Maria |
|
||||
|
||||
Låter hur trevligt som helst!
|
|
|||
|
|||
Du kom ner när vi åkte hem,såg att det vart varmare
ju längre veckan led. Vi var till Pythagorion en dag för lite shopping. Åt lunch nere i hamnen,alltid trevligt! Mera Samos åt folket👍😎🇬🇷 Pia |
|
||||
|
||||
Ja jag åker gärna tillbaka igen! Det är nog ca 15 år sedan jag var på Samos men jag sa att det kommer inte att dröja 15 år tills jag kommer tillbaka!😉😊
Maria |
|
||||
|
||||
Ja jag åker gärna tillbaka igen! Det är nog ca 15 år sedan jag var på Samos men jag sa att det kommer inte att dröja 15 år tills jag kommer tillbaka nästa gång!😉😊
Maria |
|
|