Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-07-02, 00:22
triss triss är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2008
Inlägg: 2
Standard Hotel Jonathan i Amopi

Vi ska bo på hotellet i slutet av juli. Har någon bott där och i så fall kan man få en recension?
Svara med citat
  #2  
Gammal 2008-07-03, 21:30
Urcellen Ellens avatar
Urcellen Ellen Urcellen Ellen är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2008
Ort: Göteborg
Inlägg: 19
Standard Sv: Hotel Jonathan i Amopi

Hej,

Jag kom hem från Karpathos & hotell Johnathan för några timmar sedan.

Hotellet/lägenheterna var fina & det är mycket lugnt där. Denna vecka var vi bara 4 st som bodde på hotellet (det finns 7 lägenheter). AC:n funkar utmärkt & utsikten var fin såklart. Det är en bit att gå till stränderna, rakt nedanför finns en vik utan strand där man kan bada, annars får man gå via en stig till Amopi (ca 800 m). Det ligger en taverna precis bredvid hotellet (Taverna Nina) men annars är det en bit till allting. Lugn & skönt alltså. Förutom att det kändes som det blåste som mest precis vid hotellet.

Hoppas ni trivs lika bra på Johnathan som vi gjorde!
Svara med citat
  #3  
Gammal 2008-07-04, 08:44
triss triss är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2008
Inlägg: 2
Standard Sv: Hotel Jonathan i Amopi

Citat:
Ursprungligen postat av Urcellen Ellen Visa inlägg
Hej,

Jag kom hem från Karpathos & hotell Johnathan för några timmar sedan.

Hotellet/lägenheterna var fina & det är mycket lugnt där. Denna vecka var vi bara 4 st som bodde på hotellet (det finns 7 lägenheter). AC:n funkar utmärkt & utsikten var fin såklart. Det är en bit att gå till stränderna, rakt nedanför finns en vik utan strand där man kan bada, annars får man gå via en stig till Amopi (ca 800 m). Det ligger en taverna precis bredvid hotellet (Taverna Nina) men annars är det en bit till allting. Lugn & skönt alltså. Förutom att det kändes som det blåste som mest precis vid hotellet.

Hoppas ni trivs lika bra på Johnathan som vi gjorde!
Tack för rapporten. Vi bodde förra året på hotell Aegean Village (det var fullt i år). Hur är det, ligger Jonathan bredvid Aegean Village? Jag tänkte inte på Jonathan när vi var där förra året. Hur var tavernan Nina?
Svara med citat
  #4  
Gammal 2008-07-04, 15:41
Urcellen Ellens avatar
Urcellen Ellen Urcellen Ellen är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2008
Ort: Göteborg
Inlägg: 19
Standard Sv: Hotel Jonathan i Amopi

Jag bodde också på Aegan village sist jag var där! Får väl tyvärr säga att Johnathan inte är lika fint... Om du tänker dig en avtagsväg tidigare än ned till Aegan liksom... där inne ligger det, fast det finns en stig mellan, så det är inte långt.

Åt bara på Nina en gång, men de hade otroligt gott vitlöksbröd & maten i övrigt var jättegod den med, det var lite lite folk där.
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT