|
|||
|
|||
Väder juli/agusti
Hej Har tänkt åka till Skala Panagias i slutet av Juli och undrar hur vädret är då?
Är det för varmt då,vi har varit på Kreta den tiden och hade ca 35* tyckte det var väl hett. Så undrar jag också hur Grekerna är som turister i sitt eget land,svämmar det över av dom som vi på Öland i juli. Vi var i Bulgarien (Golden Sand) förra året och blev så besvikna , fint väder och billigt men det var allt. Gillar att fara runt och utforska på egen hand med bil el scooter och det var inget man gjorde där Hur är prisnivån på mat typ en sallad och varmrätt och vad kostardet att hyra scooter/bil Många funderingar men är tacksam för svar |
|
|||
|
|||
Sv: Väder juli/agusti
Hehe
Det blev "Golden Sand" i år också (Skala Panagias) men åker i mitten av Juli, det måste vara den dyraste tiden att åka tippar jag, så vi får hoppas på stark krona till sommaren |
|
||||
|
||||
Sv: Väder juli/agusti
Prisläget är lägre på Thassos än i övriga Grekland. Bilhyran är inte heller så blodig. Gå runt och kolla priser! Det är ALDRIG billigast att hyra via resebyrån. Vi hittade en firma som heter Hermes och om jag minns rätt så betalade vi (september 2004) ca 1500:- för 6 dagar. Vi fick då en Atos med AC. En grekisk sallad har jag för mig kostar 3-4 €. Du kan även lätt ta dig runt med buss.
Senast redigerad av inkfish den 2006-05-06 klockan 23:44. Anledning: för långt citat |
|
|