|
||||
|
||||
Påskerejse april 2015
Tiden går, og jeg må desværre nu erkende, at jeg ikke får tid til at skrive et rejsebrev fra min påskerejse til Kythira i april måned.
I stedet har jeg oploaded billeder her: http://s135.photobucket.com/user/kor...ibrary/Kythira hvis nogen af jer, skulle være interesseret i at kigge med, er I velkomne. |
|
||||
|
||||
Sv: Påskerejse april 2015
Åhh... så fina bilder. Jag ska kolla dem lite noggrannare i morgon, när inte ögonen går i x .
Abi |
|
||||
|
||||
Tack Susie för underbara bilder! Jag har länge drömt om att resa till Kythera, och nu längtar jag ännu mer efter att ha sett dina fantastiska bilder. Tack än en gång!
|
|
||||
|
||||
Underbara bilder Susie. Tack!
Den här stranden ser helt fantastisk ut! Och en klippa som denna har jag aldrig sett förut. Den ser ju ut som en elefant |
|
||||
|
||||
Tak Abi og Titti
Citat:
|
|
||||
|
||||
Så vacker det ser ut!
Tack för titten! / Anne |
|
||||
|
||||
Ja så vackert och genuint det verkar! Vattenfallet var underbart.
Katizti |
|
||||
|
||||
Jättevackra bilder och så praktiskt med ett bildspel! / Simetra
|
|
||||
|
||||
Så vackert!
// KR |
|
|||
|
|||
Fina bilder och många bekanta ansikten från Påskdagen i Agia Pelagia. Snart bär det av Längtar!
Anki |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Underbara bilder.....TACK.
Lissi |
|
||||
|
||||
Fantastiska bilder, Susie! Och vilken härlig natur.
|
|
||||
|
||||
Citat:
/ Tom & Bodil |
|
|||
|
|||
Tack för fina bilder, Susie! Nu längtar man ju verkligen tillbaka till underbara Kythera!
|
|
||||
|
||||
Härliga bilder! Tack
Någon gång ska jag ta mig till Kythera! |
|
||||
|
||||
Allt sedan jag såg den härliga filmen ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΑ ΚΥΘΗΡΑ av Theo Angelopoulos och hörde filmens fantastiskt vackra musik av Eleni Karaindrou och senare Dalaras sång, har jag velat resa till Kythera.
Varför finns det i Grekland SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ många fina öar och andra ställen man ville besöka också. Livet är verkligen för kort . Tusen tack för dina bilder!! |
|
|||||
|
|||||
Selv tak
Citat:
Citat:
Tak Citat:
Nu bliver jeg helt misundelig og fortryder næsten min Kykladetur i juni Det hedder ikke "om" men "när" Tak. Og stort tak til dig for dine rapporter fra Thessaloniki Ja, naturen er enestående der - specielt om foråret. Citat:
God idé Citat:
|
|
|||
|
|||
Så kul att återuppleva ön genom dina foton. Det brukar ju aldrig skrivas något om ön, så jag har inte sett din tråd förrän nu. Nu kanske fler kan upptäcka Kythera och inte bara återvända till de gamla kända turistöarna.
Toppen Susie! / Jannis |
|
||||
|
||||
Jeg har også sett bildene dine først nå idag, Susie, og må slutte meg til det andre har sagt allerede, så fantastisk fine bilder
Vi var på Kythira i 2003, det var også i april, så vi fikk se øya blomstrende, grønn og fin Men, det var altfor mye fint vi ikke fikk sett, det ser jeg av bildene dine Det var gresk påske da vi var der og, vi bodde i Chora. Vi har vært i Hellas i den greske påsken mange ganger, både før og etter vi var på Kythira, men minnene jeg har fra langfredag, Prosesjonen der, i Chora, er sterke. Den var helt spesielt stemningsfull, en fin opplevelse Påskeaften reiste vi tilbake til Peloponnese |
|
|