|
||||
|
||||
Påsk på Tilos
|
|
|||
|
|||
Sv: Påsk på Tilos
Oh så härligt att läsa och vilka underbara bilder. Om 11 dagar är jag där!
ElisabethK |
|
||||
|
||||
Vilken fin skildring!
|
|
|||
|
|||
Ytterligare en härlig resa för er! Tack för att vi får ta del av den i både text och bild även denna gång. Och jag kommer aldrig att tröttna på att se och höra om Tilos.
Ylva |
|
|||
|
|||
Re: Påsk på Tilos
Trevlig beskrivning av Påskfirandet och många fina foton!
/ Jannis |
|
||||
|
||||
Sv: Re: Påsk på Tilos
Så vackert! Längtar tillbaka till Tilos! Har bara varit där på sommaren!
LenaPG och Nisse |
|
|||
|
|||
Åh så fint!!
Tack Annki Tröttnar på Dina bilder gör man aldrig och Din/Er kärlek till denna ö lyser genom både text och bild. Även om årets Tilosresa blir kort så längtar jag verkligen dit och denna gång får jag avstå vandringar pga den onda foten och "bara" njuta av Livadia. Snart är ni där igen Lissi |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Underbara bilder,vilken blomsterprakt!
Monica |
|
|||
|
|||
Vilken fin reseskildring av Ert Tilos Anki. Du får allt så levande både i text och alla fina bilder.
Roligt att du vill dela med dig. Margaretha |
|
|||
|
|||
Fantastiske billeder! Tusind tak.
|
|
||||
|
||||
Härligt!
Inte går det att tröttna på Tilos. // KR |
|
||||
|
||||
Annki,
En av de allra finaste bland våra många resor till Grekland genom åren var vårt första besök på Tilos. Det var mycket tack vare dig som vi hamnade där. Det gör att mina tankar ofta går till dig i tacksamhet, både för att du fick upp våra ögon för Tilos, och för att du hjälpte mig att komma över den vackraste filmen jag någonsin sett om Grekland. Den är en kär klenod för mig. Tack för det fina fotoresebrevet som vi njuter av tills vi är där igen! Masse |
|
|||
|
|||
Vilka fina bilder !! Tusen tack för det
|
|
||||
|
||||
Instämmer i detta
Abi |
|
||||
|
||||
Tack för all positiv respons. Det var roligt att ni tyckte om det, det är ju inte alltid helt lätt att förmedla upplevelser och känslor.
Ann-Kristin |
|
||||
|
||||
Så fin lugn och stämning på bilderna! Man nästan känner stillheten! Och alla vackra blommor Tack för ett fint resebrev
Riitta |
|
||||
|
||||
Takk for denne HERLIGE skildringen av VÅR og PÅSKE på TILOS
- s å VAKRE BILDER Vi har også nylig hatt gleden av noen tilbringe noen deilige vårdager på Tilos - for 11 dager siden v a r vi der |
|
|