Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2009-05-18, 22:33
Magnetic Magnetic är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2008
Inlägg: 6
Standard Sista dagen vill vi ha lite lyx! - Tips på strandhotell?

Hej!
I mitten av juni kommer vi att resa runt längs Chania- och sydvästkusten, och framförall bo på familjedrivna hotell för runt 30, 40 euro natten. Men den sista natten och skulle vi vilja ha lite lyx och bekvämlighet! Vi tänkte ta in på nåt lite tjusigare hotell som ligger max några mil från Chanias flygplats så att vi kan tillbringa hela sista dagen (innan flyget går på kvällen) vid stranden och poolen.
Är det någon som har något bra tips på ett lagom lyxigt hotell, med trevligt poolområde, sköna dubbelsängar, eventuellt frukostbuffé, lugnt läge och som ligger vid eller väldigt nära en strand? Jag kanske ställer lite väl höga krav, men är villig att kompromissa lite. Det får inte vara alltför dyrt men runt 80, 90 euro är ok.

Hoppas på tips!

/Karin
Svara med citat
  #2  
Gammal 2009-05-19, 21:05
Anna Pernilla Anna Pernilla är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2005
Ort: Oslo/Göteborg
Inlägg: 467
Standard Sv: Sista dagen vill vi ha lite lyx! - Tips på strandhotell?

Jag var bara tvungen att se om ett hotell jag bodde på ett flertal gånger i början på 90-talet, fanns kvar. Det gjorde det. Vi var i Chania på träningsläger och bodde strax utanför, på Panorama hotell. Det ser ännu finare ut nu med lite nya pooler. Frukosten var gudomlig, på den tiden iallafall. Du får se på internet hur det ser ut :-)
Svara med citat
  #3  
Gammal 2009-05-19, 23:25
Magnetic Magnetic är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2008
Inlägg: 6
Standard Sv: Sista dagen vill vi ha lite lyx! - Tips på strandhotell?

Åh, det så lyxigt ut, tack för tipset! Men det var fullbokat (och lite dyrt dessutom).
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT